۱۱ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

ساخت باربیکیو


باربیکیو سنگی ، باربیکیو سنگی یکی دیگر از انواع باربیکیو می باشد . این نوع باربیکیو در مقایسه با سایر انواع  مانند باربیکیو زغالی و گازی ، باربیکیو گازی و باربیکیو آجری که در مقاله های پیشین به توضیح آنها پرداختیم ، مناسب تر است . در ادامه مزایا و معایب باربیکیو سنگی را به تفصیل بررسی خواهیم کرد .


باربیکیو سنگی جهت استفاده در حیاط ، تراس ، بالکن ، حیاط خلوت ، باغ ، خانه ، ویلا و ... مناسب است . همچنین در سفره خانه ها ، رستوران ها و ... نیز کاربرد های فراوانی دارد . این باربیکیو علاوه بر پخت کباب دودی ، به محیط اطراف خود زیبایی می بخشد و جنبه ی دکوری دارد .
کباب پز های سنگی ، کباب پز هایی دست ساز هستند و برای ساخت آنها باید به سازندگانباربیکیو مراجعه کرد .
در زمان های قدیم افراد برای ساخت کباب پز های آجری و سنگی محدودیت مکانی داشتند ، ولی امروزه به هنگام ساخت خانه ها ، محل قرار گرفتن باربیکیو مشخص می شود . کباب پز سنگی بر اساس سلیقه و بودجه خریدار ، از سنگ های مختلفی ساخته می شود . سنگ آنتیک ، سنگ آجرنما ، گابیون و ... را می توان از جمله سنگ های پر کاربرد در ساخت باربیکیو نام برد .

باربیکیو آجری ، باربیکیو یا کباب پز آجری یکی از انواع کباب پز ها می باشد که از آن برای سیخ کشیدن و کباب کردن گوشت ، مرغ ، ماهی و سایر گوشت ها استفاده می شود . از این نوع کباب پز ها هم در محیط خانه و هم در محیط بیرون از خانه می توان استفاده کرد . ساخت آن ها نیاز به علم خاصی ندارد، به طوری که افراد غیر حرفه ای نیز می توانند آن را بسازند  .



طعم دار کردن گوشت ، مرغ ، ماهی و ...  با چاشنی ها و ادویه های مختلف و سیخ کشیدن و کباب کردن آن ها ، از جمله مهم ترین عواملی است که امروزه انسان ها در تفریح و دورهمی های خود به آن توجه می کنند ، به همین دلیل آن ها با خرید باربیکیو برای حیاط ، باغ ، باغچه و ... خود این نیاز را برطرف می کنند . اگر شما شخصی مهمان نواز و دوست دار دورهمی های خانوادگی و دوستانه در محوطه خانه خود هستید و دوست دارید باغ ویلا یا حیاط خانه تان ظاهری زیبا با سبکی خاص داشته باشد ، می توانید از باربیکیو آجری استفاده کنید . در ادامه شما را با خصوصیات و روش ساخت این نوع باربیکیو آشنا می کنیم .

مزایای باربیکیو آجری

1. این نوع باربیکیو ها با داشتن فضایی محفوظ ، از پخش گرد و غبار حاصل از سوختن زغال ، چوب و ... جلوگیری می کنند .
2. کباب پز های آجری همانند کباب پز های زغالی ، طعمی دودی به کباب می دهند که با سلیقه بسیاری از اشخاص سازگار است .
3. در صورت داشتن وقت و حوصله ، شما می توانید با دستان خودتان ، کباب پز مورد علاقه خودتان را با کم ترین هزینه بسازید .
4. باربیکیو آجری سقف دار ، جهت استفاده در روز های بارانی بسیار مناسب می باشد ؛ چرا که از خیس شدن گوشت ها و خراب شدن آنها جلوگیری می کند .


معایب باربیکیو آجری

1. روشن و خاموش کردن آنها کاری دشوار است ؛ چرا که مدت زمان زیادی طول می کشد تا گرم و سرد شوند .
2. این باربیکیو ها به آسانی تمیز نمی شوند .
3. در صورت نداشتن سقف ، گرد و غبار ناشی از دود زغال ها و چوب ها ، هم آجر ها و هم محیط اطراف را آلوده می کند .

 منبع : arianafire.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
elham saadati

پوتین می گوید روسیه و عربستان سعودی برای گسترش پیمان نفتی اوپک +

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، پس از یک جلسه روز شنبه در حاشیه گروه 20 با شاهزاده محمد بن سلمان، روز شنبه اعلام کرد. نظرات این هفته در نشست اوپک در وین برگزار می شود. نمایندگان اوپک گفتند که رهبران برتری سیاسی خود را برای توافق بدست آورده اند، اما کارهای زیادی انجام شده است، از جمله در مورد هر گونه کاهش تولید بالقوه.



پوتین به خبرنگاران گفت که در مورد گسترش توافقنامه در بوئنوس آیرس گفت: "تصمیم گیری نهایی در مورد حجم ها وجود ندارد، اما با عربستان سعودی ما این کار را انجام خواهیم داد." و هر تعداد بر اساس این تصمیم مشترک خواهد بود، ما موافقت کردیم که ما نظارت خواهیم کرد وضعیت بازار و به سرعت به آن واکنش نشان می دهد. "



همزمان، عربستان سعودی از طریق آژانس مطبوعاتی دولتی گفت که ریاض و مسکو در بوئنوس آیرس مذاکرات در مورد "تعادل دوباره" بازار نفت را انجام داده اند. در حالی که هر دو در مورد پیشرفت و گسترش همکاری صحبت کردند، نه روسیه و نه عربستان اعلامیه ای رسمی درباره حجم تولید نداشتند.


Derek Brower، مدیر گروه مشاور RS Energy، گفت: "این ممکن است پیشرفت بحرانی برای اوپک و غیر اوپک برای برش باشد." اما جزئیات اکنون مهم است - چه مقدار از زمان، از چه زمانی، چه مدت و به طور جدی، از چه پایه ها بریده خواهد شد. "


در اوایل این هفته یک گروه مشاوره ای به اوپک به وزیران گفت که این بازار بیش از حد عرضه شده است و نیاز به کاهش 1.3 میلیون بشکه در روز از اکتبر دارد. پیشنهادات گروه مشاوره اجباری نیست و وزرای اوپک اغلب مسیر دیگری را انتخاب می کنند. با این حال، این دیدگاه که بازار نفت بیش از حد عرضه می شود، نشانه ای از کارتل است که زمینه فعالیت را فراهم می کند.


اوپک، که پمپ بنزین چهار تا بشکه ای تولید می کند در سراسر جهان، در 6 دسامبر در وین برگزار می شود تا در مورد کاهش تولید پس از افزایش قیمت نفت در ماه نوامبر، از زمان بحران مالی جهانی در سال 2008، بزرگترین افت ماهانه را تجربه کند.


نفت خام برنت، معیار جهانی، در حدود یک سوم از ماه اوت به دلیل افزایش عرضه از مناطق شیل ایالات متحده، عربستان سعودی و روسیه، کاهش رشد تقاضا و لغو آمریکا در مورد تحریم های نفتی علیه ایران است. در اوایل ماه اکتبر، برنت در اوایل ماه اکتبر به بالاترین سطح 4 ساله 86.76 دلار در هر بشکه رسید و روز جمعه به 58.71 دلار کاهش یافت. معامله گران نفت در هفته گذشته ناپدید شده اند زیرا معامله گران پیش از جمع آوری اوپک موضع گیری کرده اند.


مایک ویتنر، رییس تحقیقات بازار نفت در Societe Generale SA، گفت: "بازارها فکر می کنند که یک نوع برش وجود دارد." "با این حال، نگرانی وجود دارد که کاهش به اندازه کافی بزرگ نخواهد بود و همچنین ممکن است پیام عمدا ناشناخته باشد تا نارضایتی رئیس جمهور تامپس را نادیده بگیرد."



ترامپ به طور عمومی و خصوصی به سعودی ها گفته است که او می خواهد نفت خام ارزان تر، حتی افشا کند که او در زمان تماس تلفنی در ماه اکتبر، زمانی که معیار برنت برنت بیش از 80 دلار افزایش یافت، او را سرنگون کرد. پیش از فروپاشی قیمت نفت، پادشاهی به خواسته های ترامپ پاسخ داد. تولید نوامبر آن در روز به دلیل سقوط قیمت ها، رکورد تمام وقت را بیش از 11 میلیون بشکه در روز افزایش داد و موجب پاسخ جالب در توییتر از کاخ سفید شد.


برای بن سلمان، پادشاه پادشاهی و حاکم روز به روز، معضل بین نگه داشتن رئیس جمهور آمریکا و داشتن قیمت نفتی که بودجه عربستان را متعادل می کند، توسط قتل روزنامه نگار جمال خسگگی تشدید شده است. با وجود فشار از سناتورهای عصبانی و دیگر بازیکنان قدرت واشنگتن، دولت ترامپ حمایت خود را از رهبر عربستان حفظ کرده است.


دفعات بازدید: افزایش خروجی U.S. به فشار بر روی اوپک + می افزاید


پوتین و شاهزاده سالهای جنگ بین دو بزرگترین صادرکنندگان نفت در جهان را در سال 2016 به پایان رساندند و از آن زمان در یک معامله به نام گروه اوپک + که شامل کارتل و اعضای غیر عضو اوپک مانند روسیه، مکزیک، آذربایجان و قزاقستان است، همکاری کرده اند. .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
elham saadati

چگونه کسب و کار می تواند تفاوت های نمایشی در زندگی دانشجویان را ایجاد کند

این چالش است که NAF در حال کار بر روی آن است. با بیش از 100،000 دانش آموز در دانشکده های NAF در دانشکده های تحصیلی پایین تحصیل در سراسر کشور ثبت نام کرده و دسترسی به این دانش آموزان بدون شرکای تجاری ما امکان پذیر نخواهد بود. به طور خاص، اعضای هیئت مدیره NAF - کسانی که زمان خود را داوطلبانه به طور منظم به جامعه خود برگردانند، در بسیاری از موارد سرمایه گذاری در آینده خود را انجام می دهند، اما بسیاری هنوز برای برطرف کردن نیاز به همه دانش آموزان برای دستیابی به فرصت ها تلاش می کنند. NAF تلاش می کند تا بیش از یک میلیون دانشجو در سراسر کشور با دسترسی به فرصت هایی که در غیر این صورت به آن دسترسی ندارند، تاثیر بگذارد. برای رسیدن به آنجا، ما باید راهکارهایی را که می شناسیم کار می کنیم را مقیاس دهیم.


در ماه ژوئن گذشته، ما بعضی از اعضای هیئت مدیره مشورتی ما را با هم ترکیب کردیم تا استراتژی هایی را که می توان در هر جای کشور تکرار کرد، صرف نظر از نیازها یا شرایط یک مکان متفاوت بدانیم. هدف نهایی همان است: برای حمایت از موفقیت دانش آموزان.




بسیاری از چالش هایی که کشف کردند، منحصر به فرد نبودند. تامین مالی فرصت ها یک مشکل رایج است. بسیاری از شرکت ها یا مایل نیستند و یا قادر به ارائه کارآموزی پرداخت شده برای دانش آموزان زیر 18 ساله نیستند. برای تکمیل این، اعضای هیئت مشورتی به اهدای کمک های مالی برای خالی کردن احتیاج دارند. برنامه های دیگر نیز از مسائل مربوط به بودجه رنج می برند و از طریق برنامه های اشتغال جوانان تابستانی دولت محلی خود برای پرداخت هزینه ها کار می کنند.


البته موضوع اصلی، ظرفیت است. گسترش فرصت به معنی گسترش شبکه ها و یافتن کسانی است که علت را قهر می کنند. شناسایی کسانی که داوطلبان خواهد شد که کاتالیزور برای مقیاس سازی هستند و راه را با شور و اشتیاق و اعتماد به نفس هدایت می کنند، دیگران را تشویق می کنند تا درگیر شوند. هر فردی که در هیئت مدیره قرار دارد توانایی کمک به شیوه های بزرگ و کوچک دارد و حتی ممکن است برخی از استراتژی های منحصر به فرد را برای آوردن داوطلبان بیشتری به ارمغان بیاورد.


NAF همچنین بررسی می کند که شرکت ها می توانند ظرفیت خود را برای ارائه دوره های کارآموزی در سطح وسیع تر اندازه گیری کنند. از طریق آزمایشگاه های آمادگی آینده NAF، شرکت هایی که به طور سنتی از یک تا یک کارآموزی پشتیبانی می کنند، این فرصت را دارند تا از 20 تا 25 دانش آموز که با همکاری در یک پروژه ارزشمند شرکت می توانند از آن استفاده کنند، حمایت می کنند. برای دو تابستان گذشته، NAF با شرکت های بزرگ کار می کند تا این ایده را از زمین بیرون بیاورد و اکنون راه هایی را برای به دست آوردن آن به شرکت های محلی می دهد.


بسیاری از راه حل های منحصر به فرد برای گسترش فرصت هایی که در پایین قله قرار دارند وجود دارد. ما می دانیم فناوری همچنان نقش اصلی را در این جنبش ایفا می کند، اما داوطلبان اختصاص داده شده در قلب ماموریت همچنان باقی خواهند ماند و این فرصت را به پیش می برند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
elham saadati

سفارشات اپل برای زنده ماندن کاهش سرعت گوشی های هوشمند جهان

پیشگامان همه اشاره به همان جهت: فروش گوشی های هوشمند در این سال برای اولین بار قطره در جهان کاهش یافته و احتمالا دوباره رشد نمی کند تا حدود 2020، زمانی که شبکه های مخابراتی 5G شروع به گسترش در راه بزرگ است.


Counterpoint Research در یک گزارش اخیر می گوید: محموله های گوشی های هوشمند احتمالا در سال جاری میلادی تا سال 2017 به 1.3 درصد کاهش می یابد، به طوری که مصرف کنندگان در حال انتظار برای جایگزینی دستگاه های خود هستند. شرکت تحقیقاتی IHS Markit می گوید که این محموله ها در اواخر سال جاری به مدت دو ماه متوالی کاهش یافته و سه ماه تا پایان ماه سپتامبر با کاهش 3.3 درصدی به 354.8 میلیون دستگاه رسیده است.


فن آوری های تایوانی از دهه 1980 از سهم عمده لوازم الکترونیکی مصرفی در جهان استفاده کرده اند. تولید کننده نیمه رسانای تایوان (TSMC) پردازنده های آیفون آیفون را طراحی می کند. همسایگان شمالی خود در تایوان Pegatron و Foxconn Technology همانند همدیگر را تشکیل می دهند. غول تکنولوژی ایالات متحده مدتهاست که تأثیرات زیادی بر روی پیشامدهای تولیدکنندگان الکترونیک جزیره دارد و در حال حاضر این بدان معنی است که کاهش فروش مورد انتظار در فروش گوشی های هوشمند ممکن است تا حدودی بر موفقیت شرکت فن آوری این جزیره تأثیر بگذارد.



بیشتر در مورد فوربس: فروش اپل آی فون XR یک رمز و راز شگفت انگیز است


میا هوانگ، تحلیلگر شرکت TrendForce، تحقیقاتی در بازار تایپه، می گوید: "برای گوشی های آندروید، تامین کنندگان اصلی و اسمبلر ها در تایوان قرار ندارند، بنابراین ما انتظار نداریم که قراردادی های تایوانی از فروش پایین تر از مدل های آندروئید تاثیر بگذارند." هوانگ می گوید تولید اپل، تنها کاهش تولید حجم در سال جاری را شاهد خواهد بود، بنابراین تأثیر بر پیمانکاران تایوانی تنها ظریف خواهد بود. "


شما همچنین می توانید

Counterpoint می گوید که گوشی های آندروید در سال جاری به دلیل "برونگاری ناشی از رقابت شدید" در برخی از بازارها بیشتر از آمار مصرف می کنند. تولید آندروید تا حد زیادی به سمت تعدادی از توسعه دهندگان چینی کشیده شده است که گوشی ها را برای یک پایگاه بزرگ مصرف کننده داخلی و همچنین مصرف کنندگان کم درآمد در سایر کشورهای آسیایی می سازد.در پایان بالا سنگین می شود


با این حال، محموله های آیفون موفق به فرار از روند گسترده تر با افزایش 0.5٪ به افزایش 46.9 میلیون واحد در سه ماهه که در تاریخ 30 سپتامبر به پایان رسید، "نشان می دهد که آخرین مدل های آیفون متقاعد مشتریان برای ارتقاء، حتی با قیمت بالاتر ، "اخیرا IHS Markit گفت.


اگرچه اکثر شرکت ها درصدد انتشار درآمدهای حاصل از اپل هستند، موسسه تحقیقات بازار و مشاوره تخمین می زند که 36 شرکت از تایوان بخشی از ساختن آیفون 8 را دارند. همچنین اظهار داشت که سفارشات اپل از سال 2015 تاکنون 68 درصد کل تلفات گوشی های هوشمند از تایوان را شامل می شود.


کسانی که از لوازم آیفون این جزیره هستند، شامل محصولاتی مانند Foxconn و TSMC و تولید کننده لمسی TPK Holding، توسعه دهنده لنز لارن Largan Precision و Wistron است که گوشی را جمع آوری می کند.


چرا فقط بر روی گوشی های هوشمند تکیه می کنید؟


تحلیلگران می گویند کاهش رشد فروش گوشی های هوشمند به مدت یک سال یا دو سال دیگر ادامه خواهد داشت، حداقل تا زمانی که 5G به بازارهای عمده نفوذ کند. هوانگ خاطر نشان می کند که مصرف کنندگان در بازارهای امروز با مشخصات و طرح های مشابه در بازار امروز مواجه می شوند و نه وسوسه انگیز نوآوری، که موجب جایگزینی کمتر می شود. این به خصوص در بازارهای بالغ بیشتر است.



لوگوی TSMC دیده شده در تلفن هوشمند نمایش داده می شود. شرکت نیمه هادی Taiwan Semiconductor، بزرگترین موسسه نیمهرسانای مستقل (خالص) در جهان، ممکن است سفارشات را به همراه فروش جهانی گوشی های هوشمند مشاهده کند. (Igor Golovniov / SOPA Images / LightRocket از طریق گتی ایماژ) GETTY


اما سازندگان سخت افزار تایوان با توجه به سفارشات و قیمت گذاری، با عدم اطمینان زیادی مواجه شده اند. اکنون جواب آنها، با توجه به تجربه بسیار زیاد است؟ کار بر روی برخی از محصولات دیگر، مانند دستگاه های متصل یا رایانه های شخصی. هوانگ می گوید: "با توجه به کاهش فروش تلفن های همراه، تامین کنندگان اصلی گوشی های هوشمند به دنبال فرصت های تجاری دیگری هستند، مانند سفارشات از فروشندگان نوت بوک و تولید کنندگان محصولات IoT برای حفظ سودآوری".


TrendForce در یک بیانیه اخیر رسانه ای گفت که میزان حمل و نقل نوت بوک از ماه ژوئیه تا سپتامبر احتمالا در سه ماهه سوم سال جاری 3.9 درصد افزایش یافته و به 42.68 میلیون دستگاه رسید.سازنده قرارداد، تحلیلگر تلفن همراه Counterpoint می گوید: تولید کنندگان قرارداد همچنین سرمایه گذاری در smartwatches، واقعیت مجازی و سخنرانان هوشمند برای جبران کاهش گوشی های هوشمند و "رشد پایدار" هستند. "ما این بخش ها را سریع می بینیم."

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
elham saadati

سلام به مهارت: کارگاه های آموزشی برای جنگجو و استخدام قهرمانان USA Pt. 2

کاهش تولید U.S. همراه با تغییر از CTE و آموزش حرفه ای بود، و در نتیجه یک استعداد کوچک کاهش یافت.


بازنشستگی نیز فشار بر برنامه های آموزشی برای تولید کارگران ماهرانه تر پیش می آید تا بحران اشتغال کامل به وجود آید. همانطور که صنعت به روش های پیشرفته تر تکنولوژی پیشرفت می کند، Workshop for Warriors (WFW) فارغ التحصیلان را با مهارت های فنی که صنعت به شدت نیاز دارد آموزش می دهد.


برنامه های گل سرسبد WFW، جوش و ساخت و تولید پیشرفته در مرکز آموزش فنی Haas در داخل پایگاه نیروی دریایی سن دیگو برگزار می شود. WFW تنها مدرسه ملی معتبر از نوع خود به طور خاص برای ارتش است.


دانش آموزان در این برنامه شتابزده 5 روز در هفته شرکت می کنند که یاد می گیرند چگونه کار می کنند تا کارخانه های CNC و ماشین آلات و تجهیزات جوشکاری. دروس کلاس درس بر روی برنامه های طراحی کامپیوتری (CAD) برای دانش آموزانی مانند Zachary Pierobello که هیچ تجربه ای در برنامه نویسی برای اضافه کردن مهارت های خود ندارند، طراحی شده است.


در پایان دوره آموزشی چهار ماهه، دانش آموزان می توانند مدارک شناخته شده صنعت را از انجمن جوشکاری آمریکایی و موسسه ملی صنایع فلزکاری و گواهینامه های نرم افزاری در SolidWorks و Mastercam کسب کنند. فارغ التحصیلان WFW مسلح با اعتبار و دانش فنی، بیشتر در مورد رزومه خود از تجربه نظامی خود استفاده می کنند. در حال حاضر قسمت نهایی ماموریت، مصاحبه شغلی می آید.



دانش آموزان WFW از مهارت های مصاحبه شغلی خود با استفاده از آموزش های استخدام قهرمانان ایالات متحده آمریکا و جلسات مربیگری شخصی خود استفاده می کنند. JONATHAN BARENBOIM


یک مجموعه کامل مهارت


هر گروه همکاران WFW فرصت می دهد تا با شرکت های پیشرو در آمریکا در طول نمایشگاه حرفه ای WFW دو هفته قبل از فارغ التحصیلی شرکت کنند. شرکت هایی مانند پیمانکاران دفاعی Northrop Grumman Corporation و Huntington Ingalls Industries به تولید کنندگان پیشرفته Tesla و توربین های خورشیدی می دانند که فارغ التحصیلان کیفیت WFW تولید می کنند.


اما دانش آموزان WFW برای تضمین شغل جدیدشان نیاز به آموزش بیشتری دارند. آنها همچنین باید مهارت های نرم افزاری را که کارفرمایان می خواهند داشته باشند. برخی از اعضای خدماتی ذاتی هستند: رهبری، حل مسئله و کار گروهی. از آنجایی که بسیاری از افراد برای اولین بار یک جستجوی شغلی غیرنظامی را شروع می کنند، آنها نمی دانند چگونه این مهارت ها را به اصطلاح هایی که کارفرمایان درک می کنند، ترجمه کنند.

این جایی است که استخدام قهرمانان ایالات متحده تخصص و ارزش خود را برای مشارکت با WFW اضافه می کند. در حال حاضر در سال 11th خود، استخدام قهرمانان ایالات متحده آمریکا دارای سابقه خوبی از خدمات ارائه خدمات رایگان و موثر برای انتقال نظامی، جانبازان و همسران. مدیر کل شرکت ملی غیرانتفاعی، کریستوفر پلمپ، گفت که این همکاری با WFW تضمین می کند که فارغ التحصیلان این برنامه بهترین از هر دو جهان هستند.


پلمپ گفت: "مشارکت بسیار مهم است، زیرا نشان می دهد که ما می توانیم دو نوع آموزش مختلف را ترکیب کنیم و یک اثر هم افزایی ایجاد کنیم که بیشتر از خودمان است."


استخدام قهرمانان ایالات متحده آمریکا مجموعه ای کامل از خدمات استخدامی را برای مشتریان سراسر جهان ارائه می دهد که شامل خدمات مجازی، مانند کمک رسانی، مصاحبه ها، مدرسه های آموزشی، نمایشگاه های حرفه ای مجازی و همچنین کارگاه های شخصی است. در همکاری با WFW، متخصصان انتقال با دانش آموزان در مرکز سان دیگو کار می کنند.


امی داودسون، مدیر منطقه استخدام قهرمانان ایالات متحده آمریکا در کالیفرنیا، گفت که گروه های WFW در طول هفته اول مدرسه پیشرفت حرفه ای خود را آغاز می کنند. سپس هر دانش آموز یک متخصص انتقال را به خود اختصاص می دهد که به آنها کمک می کند تا با شبکه های خود، آماده سازی خلاصه و مهارت های مصاحبه شغلی. ماموریت آنها این است که به جانبازان کمک کنند نه تنها کار در پایان برنامه، بلکه یک کار پایدار و معنی دار است.


"من فکر می کنم تفاوت بین یک حرفه و یک شغل [جانبازان] می خواهید به احساس ارزش. آنها می خواهند احساس کنند که آنها به جوامع خود باز می گردند. آنها می خواهند مانند مجموعه مهارت های خود احساس کنند و آنچه که در ارتش آموخته اند، مورد استفاده قرار می گیرند. "



Pierobello (مرکز) با دانشجویان WFW در نمایشگاه حرفه ای. JONATHAN BARENBOIM


فارغ التحصیلان بیش از 108 فارغ التحصیل WFW دریافت آموزش اشتغال را از زمان استخدام قهرمانان ایالات متحده آمریکا و WFW مشارکت کردند. Zachary Pierobello یکی از آنها بود و به WorkNation گفت که او اکنون مهارت هایی دارد که هرگز در هیچ جای دیگری یاد نمی گیرد.


"حالا من می دانم که با این مهارت ها، هیچ کس نمی تواند آنها را از من بگیرد. هیچکس نمیتواند کاری را انجام دهد که گواهینامههایی را که من به دست آوردهام بردارم، و اکنون میتوانم از این مهارتها برای یافتن شغل با اطمینان استفاده کنم. »Pierobello گفت.


Pierobello از این اعتماد در طول نمایشگاه حرفه ای در ماه آگوست گذشته استفاده کرد تا یک کارخانۀ ماشینکاری با توربین های خورشیدی، یک شرکت تابعه از شرکت کالیفرنیا، سرپرست توربین های خورشیدی کلارنس مارتین، مصاحبه ای با پیروبلو داشته و متوجه شد که شبیه او برای استخدام قبلی WFW است. با وجود دوره آموزش فشرده، مارتین گفت که پس زمینه نظامی فارغ التحصیلان WFW به این معنی است که مهارت های جدید را یاد می گیرند و می توانند بلافاصله کار کنند.به محض اینکه زک نشست و شروع به صحبت کرد، گفتم: "من این مرد را میخواهم،" مارتین گفت.


Pierobello و همکاران فارغ التحصیل WFW خود را به حداکثر رساندن تجربه نظامی خود و کانال آن را به مرحله بعد از زندگی خود را به دلیل قدرت WFW و استخدام قهرمانان ایالات متحده آمریکا با هم کار می کنند. موفقیت این دو غیر انتفاعی سازمان های بیشتری را به عنوان WFW گسترش می دهد در سن دیه و فراتر از آن.


با جاه طلبی ها برای ایجاد یک خط لوله ملی برای تهیه هزاران سرباز ماهر به صنعت پیشرفته تولید، WFW و استخدام قهرمانان ایالات متحده آمریکا همکاری راه حل مقیاس پذیر برای شکاف مهارت ها و استخدام جانبازان است. آنها موانع برای جانبازان را از بین می برند و دسترسی کارفرمایان به استخر استعدادی قابل اعتماد اما بدون استفاده را فراهم می کنند.


Pierobello گفت: "هنگامی که شما یکی از جانبازان را استخدام می کنید، قصد دارید فردی را که سخت گیر است، بدست آورید." "این بدان معنی است که شما قصد دارید کسی را که از خواب بیدار شود، کار خود را انجام می دهد، که به موقع کار می کند و کار خود را انجام می دهد."

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
elham saadati

این بنیانگذار یک محور برای ایجاد یک بازار خدمات مالی آنلاین استفاده کرد

در برخی مواقع، تمام کارآفرینانی که در تلاش برای ترک یک شغل شرکتی برای راهاندازی هستند، خودشان میپرسند: در ده سال چه چیزی می خواهم که شغلم را شبیه کنم؟ آیا هنوز هم می خواهم کار امن خود را انجام دهم، یا آیا باید ایده هایم را دنبال کنم؟


این نقطه Yuen Tuck Siew خود را در سال 2012 پیدا کرد. پس از گذراندن وقت به عنوان تحلیلگر سرمایه گذاری، Siew خود را برای کسب و کار رسانه های فضای خانواده خود در مالزی کار کرد. در این زمان بود که او شروع به توجه مردم به خرید آنلاین با استفاده از وب سایت ها مانند Groupon، Lazada و Zalora، که ایده خود را برای راه اندازی fintech. تنها مشکل؟ صحنه راه اندازی مالزی در سال 2012 عملا وجود نداشت.


Siew یادآور شد: "تعداد زیادی از مبتدی ها و افرادی که می توانستند برای مشاوره در مورد نحوه شروع یک کسب و کار فن آوری به آنجا مراجعه کنند، وجود داشت. "پس وقتی که من در مورد آنچه که من برای حرفه ای خود در دهه آینده می خواستم فکر می کردم، آیا می خواستم حرفه ای در رسانه های سنتی ایجاد کنم یا آیا می خواستم در خدمات مالی آنلاین شرکت کنم؟ من دوم را انتخاب کردم. "

ترک یک کار امن برای دنیای راه انداز غیر قابل پیش بینی، یک حرکت با اضطراب و عدم اطمینان است. برای Siew، زمانبندی کاتالیستی بود که او را به جهش پرتاب کرد.


"من امروز با افراد مختلف صحبت می کنم که هنوز در یک شغل می نشینند و می پرسند:" کاتالیزور چه چیزی را ترک می کند؟ "من فکر نمی کنم پیش بینی دقیق زمان بندی ممکن باشد. من می گویم بهتر است قبل از اواخر، تا زمانی که بتوانید آن را بپردازید، بهتر است. وقتی دیر شدید، سعی می کنید تا عقب نشینی کنید. در صورتی که در اوایل شما هستید، می توانید تا حدودی خود را کنترل کنید. "


شما همچنین می توانید


هدایت آبهای ریز به عنوان یک تازه وارد


روزهای اول شرکت Siew Jirnexu، یک بازار مالی آنلاین آنلاین مبتنی بر کوالالامپور بود، به گفته وی، "بدبختی" بود. Siew پیش بینی کرد که "بازار فوق العاده پولی" که در آن مصرف کنندگان به وب سایت خود می آیند، مالی یا بیمه را انتخاب می کنند محصولی که آنها می خواستند، و هنگامی که دکمه اعمال یا خرید را کلیک کردند، آنها را برای تکمیل معامله به وب سایت بانک یا شرکت بیمه هدایت می کردند. و Jirnexu درآمد خود را از طریق کمیسیون در مورد محصولات یا سیاست های که فروخته شده بود.


مشکل این بود که بانک ها و شرکت های بیمه، کارهای بدبختانه را دنبال می کردند که منجر به جیرنسو می شد. اغلب اوقات پیگیری توسط یک مرکز تماس پایین و خالی انجام شد که فرم های PDF را که مشتریان نیاز به چاپ، پر کردن، اسکن و ارسال به شرکت دارند، ارسال می کنند. اگر مرکز تماس در روز اول به شما نرسید، به احتمال زیاد شما فراموش خواهید شد.


Siew توضیح داد: "مصرف کنندگان در حال تجربه یک تجربه وحشتناک بودند، این که آیا آنها واقعا در تماس بوده یا نه." "تصور کنید که به یک سایت تجارت الکترونیک بروید و قادر به خرید محصول مورد نظر خود نیستید. در عوض، شما به یک وب سایت دیگر فرستاده می شود که در آن شما علاقه مند هستید و منتظر تماس با کسی است. این جایی بود که ما در سال 2013 بودیم. "


نه تنها این تجربه بد برای مصرف کنندگان بود، برای Jirnexu بد بود، که توسط شرکت هایی که مشتریان آنها را به آنها معرفی می کرد پرداخت نمی شد زیرا پیگیری هایشان بی تاثیر بود. بانک ها و شرکت های بیمه جیرنسو را سرزنش کردند، در حالی که جیرنسو انگشت خود را برای رها کردن توپ با مصرف کنندگان که در سایت خود فرود آمد، اشاره کرد. Siew گفت: این یک رابطه سازنده نبود.


یک محور می تواند یک راه اندازی در حال مبارزه را ذخیره کند


در پایان سال 2013، YT و دیگر بنیانگذاران موافقت کردند که کسب و کار صرفا مقایسه آنها واقعا مقیاس پذیر نیست. اگر آنها با مدل کسب و کار فعلی خود کنار بیایند، نقطه ای را در ادامه نمی بینند. آنچه که آنها تصمیم گرفتند انجام دهند به جای حل مشکلات مشتریان، محصولی را که می خواست به صورت آنلاین خریداری کند. تکرار جیرنسو بعد از آن محور متولد شد.


Siew گفت: "این همه ما از آن زمان تا کنون تمرکز کرده ایم. "ما مشکلات خود را با ساختن پلتفرم تکنولوژی و ارائه خدمات برای پلتفرمی که اجازه می دهد مشتری به وب سایت ما برسد، یک محصول را انتخاب کرده و از طریق کل برنامه یا روند معاملات در سایت ما، حل شده است. ما کنترل را حفظ می کنیم تا زمانی که فرایند به طور کامل تمام شود، در آن لحظه ما مصرف کننده را به این شرکت منتقل کرده ایم. "این درس بزرگی بود که Siew و دیگر بنیانگذاران از آغاز بدبختی که Jirnexu داشت: از شخص دیگری برای مراقبت از مشتریان خود اطمینان نداشت. آنها کنترل مسافرت مشتری خود را گرفتند و مشکلات را با فن آوری حل کردند، نه مردم. Jirnexu احتمالا بهترین است برای سایت های مقایسه مالی خود را RinggitPlus در مالزی و KreditGoGo در اندونزی شناخته شده است. این شرکت فقط یک دوره سرمایه گذاری سری B را به پایان رساند و برچسب های سفارشی از پلت فرم خود را با نرم افزار راه اندازی کرد، که امیدوارند تا در اوایل سال آینده راه اندازی شوند. آنها گفتند که آنها در سال گذشته نزدیک به سود خود بوده اند اما تصمیم گرفتند تا در سریعترین زمان ممکن رشد کنند.


مشاوره برای کارآفرینان


Sieck از امور مالی به دنیای راه اندازی شده، اهمیت فرهنگ و بینش را در هنگام تلاش برای جذب بهترین افراد به شرکت شما تاکید می کند.


سایو گفت: "من برای شش سال در بودجه بودم و می توان گفت که فرهنگ هیچ وقت مهمترین چیز در صنعت نیست. "مردم برای انجام کار خود به خوبی کار می کنند و آنها آنها را انجام می دهند. در دنیای راه اندازی، شانس شما نمی تواند قادر به پرداخت پتانسیل های استخدام بیشتر از راه اندازی بعدی. پس چرا باید آنها را پیوست؟ این خیلی با فرهنگ شرکت، چشم انداز است. همه چیز این است که اطمینان حاصل شود که اهداف شخصی آنها با اهداف کسب و کار هماهنگ است. "


ستون دوم برای ساختن شرکت شما، به ویژه اگر شما در fintech، شهرت است.


سایوت گفت: "مارتا راه اندازی شده است که سریع شکست بخورد و اغلب شکست بخورد." "اما هنگامی که شما در حال ارائه خدمات به یک بانک یا شرکت بیمه هستید، هرگز نمی خواهید شکست بخورید. شکست یک گزینه نیست. آنها واقعا شریک زندگی می کنند که سازگار است و چه کسی است و چه کسی می تواند اعتماد کند. اما این باعث تغییر برخی از پویایی روابط می شود. "

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
elham saadati

کسب و کار باید رهبران در آموزش کارکنان باشد

آماده سازی نیروی کار آینده نمی تواند در سیلوها رخ دهد. کارآموزی و آموزش کارکنان برای تغییر ماهیت مشاغل در آینده نزدیک و دور، تلاش مشترک را دنبال می کند و کسب و کار باید نقش کلیدی در این مشارکت داشته باشد. این پیام مهمی بود که از تالار شهرت تجاری کسب و کار، که توسط کارنی نایت، موسسه Milken و شرکت توسعه اقتصادی لس آنجلس برگزار شد، بیرون آمد.


کوین کلوودن، مدیر اجرایی مرکز اقتصاد منطقه ای Milken، گفت: "ما باید در مورد آنچه که نیروی کار قرن بیست و یکم به نظر می رسد فکر کنیم، و اگر ما مشارکت با کسب و کار، آموزش و پرورش و حکومت را برقرار نکنیم، مردم باقی خواهند ماند." و مرکز کالیفرنیا. Klowden بحثی را که در 16 نوامبر در ستاد موسسه Milken در سانتا مونیکا برگزار شد، آغاز کرد.


این پانلها شامل رهبران ملی و محلی از شرکت های تجاری، دانشگاه ها و غیر انتفاعی بودند. در میان آنها، جین اویتس، رئیس جمهور WorkingNation بود، که منجر به تشکیل هیئت مدیره در خط لوله استخدام شد - چگونه شرکت ها در حال پیدا کردن یا توسعه کارگران مورد نیاز خود هستند. میلیون ها شغل باز در سراسر کشور و میلیون ها نفر از شغلی ها وجود دارد. متاسفانه، عدم هماهنگی با مهارت وجود دارد - کارفرمایان به دنبال کارهایی با مهارت های خاص هستند و کسانی که به دنبال شغلی هستند کوتاه می روند.جانی واد، سرپرست منابع انسانی نورثروپ گرومن، در حال حاضر خواستار "مهندسین، به ویژه مهندسین سیستم، مهندسان مکانیک، مهندسین هوافضا است." منطقه دیگر تکنسین است. اینها افرادی هستند که در خطوط مونتاژ ما کار می کنند و تولید می کنند. ما تعداد زیادی کارمند داریم که برای ما مونتاژ و ساخت می کنند. »واد گفت که ممکن است 400 نفر درخواست شغل کنند، اما" اکثر کاندیداهای ما "مهارت های مورد نیاز را نپذیرند، و برای استخدام کارکنان موقعیت ها


برای EVELOZCITY، Torrance، کالیفرنیا راه اندازی وسایل نقلیه الکتریکی راه اندازی است که ایجاد چهار خودرو جدید برای رفع نیازهای راننده / سوار آینده شهری است. این شرکت همچنین به دنبال مهندسان و طراحان متخصص است. "قدیمی و جدید با هم ملاقات می کنند. الیس استریبوس، که مسئول منابع انسانی و استعداد در EVELOZCITY است، گفت: "چالش و فرصت ما، ما یک صنعت کاملا جدید است."


"حتی اگر ما افرادی را با مهارت هایی که نیاز داریم داشته باشیم، آنها باید آن را تطبیق دهند و مهارت های جدیدی را به وجود آورند. ما باید خیلی زود توسعه دهیم، خواهان توسعه، یک برنامه کارآموزی، زیرا آنها می توانند سایه بکشند. آنها می توانند خودرو را از انتها تا انتها ببینند در حالی که یک خط سنتی که ممکن است آنها فقط باید به نوعی مانند یک چراغ برخورد کنند، "استریبوس گفت.


رایان کریگ مدیر عامل شرکت Ventures در نیویورک، بزرگترین شرکت سهامی خصوصی در تقاطع تحصیل و اشتغال است. کریگ به مخاطبان اذعان کرد که برای افرادی که بدون مهارت های فنی کار می کنند، برای رسیدن به مرحله اولیه مراحل غربالگری کار سخت بود.


"مهارت های فنی اکنون تبدیل به نوع بالای بالای صفحه قرص برای نامزدها شده است. کریگ گفت: اگر شما به سادگی با آنچه توصیف شغل می گوید یا آنچه که ما می دانیم، طی دهه گذشته این است که تکنولوژی و مهارت های دیجیتالی در حال حاضر بیش از دیگر مهارت ها، مهارت های شناختی و غیر شناختی در سراسر تقریبا در هر صنعتی است که به آن نگاه می کنید. .


"Oates WorkNation ارائه شده است:" بسیاری از کارگران چاشنی وجود دارد که نیاز به کمک در یافتن راه خود را در نیروی کار مدرن وجود دارد. کریگ توافق کرد "ما برای کمک به نوآوری و ایجاد مسیرهای کارآمد جدید از آموزش و پرورش به طور عمده از طریق واسطه ها متمرکز هستیم. یک مدل آموزش مبتنی بر شهریه نمی تواند تنها راه باشد. ما بر روی مدل های محل کار مانند کارآموزی تمرکز می کنیم. "مشارکتها واقعا یک کلمه هستند که همه زمانها را میشنویم که WorkingNation به دنبال راه حل است. ما آمده ایم تا فکر کنیم که در این فضای استعدادی واقعا راه حلی نیست که مشارکت را شامل نمی شود، "ائتس گفت.


Klowden یک پانل را نظارت کرد که شامل Soraya M. Coley، رئیس جمهور Cal Poly Pomona؛ Eloy Ortiz Oakley، سرپرست کالج های محلی کالیفرنیا؛ و جی بنفیلد، مدیرکل نوآوری و مقیاس سال نو، یک غیر انتفاعی است که به عنوان واسطه ای عمل می کند و جوانانی را که با شرکت هایی که به استعداد نیاز دارند، نیاز دارد. ایجاد ارتباط بین نیازهای کسب و کار و برنامه درسی در خط مقدم بود.



کوین کلوودن، الی اورتییز اولی، سارایا کولی، و جی بنفیلد. عکس - موسسه Milken


کولی، گفت که "استعدادها به همان اندازه توزیع شده است، اما فرصتی نیست،" گفت که کالپلی چندین طرح را برای ایجاد فرصت های بیشتر برای دانش آموزان خود راه اندازی کرده است. این دانشگاه تاکید زیادی بر کارآموزی دارد، با کارهای محلی مشغول به کار است تا دانش آموزان فرصتی برای یادگیری در محل کار داشته باشند. کوی توضیح داد: یکی دیگر از ابتکارات، آینده کاری و انسجام اجتماعی و انسانی، "خیلی اهمیت دارد که دانشجویان را برای هر کار خاص آماده نکنیم." "ما بیشتر بر مهارت ها، تجارب مبتنی بر دانش که دانش آموزان ما نیاز داریم، تمرکز می کنیم و چگونه ما به آنها در مورد سازگاری فکر می کنیم و در مورد آنچه که اقتصاد تغییر و اختلال می شود، تمرکز می کنیم".

تا کنون، Year Up با بیش از 300 شرکت در سراسر کشور همکاری کرده است تا فرصت های خود را از طریق کارآموزی همراه با یادگیری کلاس درس ارائه دهد. "من شما را تضمین می کنم که هر یک از آنها (شرکت ها) دارای امتیاز استعدادیابی در بالای لیست اولویت های خود هستند. به گفته بانفیلد، اشتیاق برای شرکت در این امر وجود دارد. چند دهه پیش شرکت ها خود را به عنوان مصرف کننده های منفعل آموزش دیدند. آنها نیاز به فعال شدن در حال حاضر را می بینند. برای من، این دلگرم کننده است. "بانفیلد گفت که برای رفع نیازهای نیروی کار؛ ما باید "شبکه های آلی را بسازیم که دانشگاهیان و متخصصان برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات با هم می آیند".


اولی موافقت کرد که ارتباط بزرگترین چالش است. به اشتراک گذاری اطلاعات کلید است. اوکی گفت: "رانندگی در جهت اتوماسیون و کاربرد هوش مصنوعی وجود دارد، مهارت ها به طور مداوم تغییر می کنند و ارتباطات بسیار کمی از سازندگان این نوآوری و نحوه آموزش نیروی کار وجود دارد." "این زمان به ما وقت زیادی می دهد تا دانشجویان را برای ایجاد شغل آماده کنیم، به جز کارهای آینده".

استثنا وجود دارد اولی به یک پروژه اشاره کرد که لودک کمک کرده است تا 2500 بازه در لس آنجلس را به نمایش بگذارد - برای افرادی با مهارت های محاسبات ابری است. 19 کالج کالج کالیفرنیا، به رهبری کالج سانتا مونیکا، با خدمات وب آمازون برای ارائه یک برنامه درسی محاسبات ابری که منجر به صدور گواهینامه شناخته شده و فرصت کار با AWS می شود، با خدمات وب آمازون کار کرده است.مایکل برنیک، پژوهشگر موسسه میلکن، میزبان نهایی بود که شامل استوارت فری، معاون رئیس توسعه کسب و کار و مشارکت با Udacity، یک پلت فرم آموزش آنلاین است که با شرکت های برجسته برای تدریس مهارت های با مهارت بالا و با مهارت کار کرده است. نیت ویلیامز، مدیر نمودار اقتصادی برای LinkedIn؛ و لارا جرمکو، یک سرمایه گذار فنی در اوایل مرحله.


جویندگان شغلی به دنبال راه هایی برای برقراری ارتباط با مدیران استخدام هستند که مهارت های لازم را برای انجام کارهایی که نیاز به انجام کسب و کار دارند انجام می دهد. برنیک اشاره کرد که بیش از 300،000 گواهینامه، اعتبار و درجه در بازار وجود دارد و او پرسید که چگونه شغلی می تواند بگوید که چه کسی ارزشمند است.


ویلیامز آن را به عنوان "وحشی غرب" از آنجا توصیف کرد. "آنچه که من دوست دارم ببینم U.S. لیستی از گواهینامه ها و مجوز های استاندارد که کارفرمایان می توانند در تصمیم گیری های استخدام استفاده کنند را ایجاد می کنند. ویلیامز گفت: تمام یادگیرندگان اکنون شاهد یک گواهینامه هستند و نمی دانند آیا این کار آنها را استخدام خواهد کرد. LinkedIn در مرحله پایانی پروژه خود قرار دارد تا فهرستی از اعتبارات ارزشمند و مفید ایجاد کند.


برای Udacity، برنامه ها و مدارک ارائه شده آنها در همکاری با کسب و کار هستند. فری توضیح داد: "ما با حدود 200 کارمند استخدام کار می کنیم تا مشخص کنیم که آیا مهارت هایی که بزرگترین عدم تعادل عرضه و تقاضا را می بینند، چه صلاحیت هایی را که نیاز دارند ندارند. براساس این پاسخ ها، برنامه های نانوشته ای را طراحی می کنیم. "فرای گفت: برخی از مناطق قابل توجهی که نیاز دارند، تجزیه و تحلیل داده ها و یادگیری ماشین و هوش مصنوعی است.


آرایش نیروی کار آینده یک هدف در حال حرکت است. Jeremko پیشنهاد کرد که یکی از بزرگترین چالش ها برای آماده سازی نیروی کار این است که آن را سخت می توان تصویری که شغل آینده به نظر می رسد. "ما می توانیم یک یا دو مرحله پیش رو پیش ببریم، اما چه چیزی در ده سال گذشته تقاضا می شود؟ دشوار است، بنابراین بیشتر ما می توانیم دیدگاه های مختلفی را به این گفتگو جمعی مغز، مانند این، واقعا مهم است. "

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
elham saadati

Funcl AI می تواند از Earbuds های بی سیم با کیفیت ترین مقرون به صرفه باشد

از آنجایی که اپل دو سال پیش جک هدفون را کشته بود - و هر نام تجاری تلفن خارج از سئول به دنبال آن بود - مصرف کنندگان جوان در تلاش برای پیدا کردن بی سیم earbuds بی سیم واقعی بودند.


بعضی از کاربران برای AirPod های خود اپل حل و فصل شده اند، اما بسیاری از آنها بسیار گران هستند یا بیش از حد اپل محور هستند و در جای دیگری به نظر می رسند. من یکی از آن هاهستم.


جستجو شده است تمرین در تعادل و مصالحه. خوب، مانند آیفون Gear Icon X یا Bragi Dash سامسونگ، به اندازه محصولات اپل همانند گران قیمت است (در مورد Bragi، ارزانتر). کسانی که ارزانتر هستند تمایل به ارائه صوتی پایین تر، کیفیت اتصال و یا تجربه کاربر را دارند. برای مثال Crazybaby Air، که من سال گذشته آزمایش کردم، از فن آوری قدیمی بلوتوث 4.0 استفاده کردم و در نتیجه، تاخیر بیش از حد (بین صوتی و تصویری) برای استفاده از تماشای ویدئو استفاده شد. داش Bragi، به عنوان ویژگی های بسته بندی شده به عنوان آنها، واقعا باس ضعیف است. Firefly Jabee، که ارزش 59 دلار را در اختیار شما قرار می دهد، از ویژگی های خودکار و اتصال خودکار دیگر نرمافزاری برخوردار نبود و دکمه دو ثانیه ای هم در هر زمانی که من آنها را برداشتم، نیاز داشتم.


بهترین گوشهای بی سیم که من تا کنون آزمایش کرده ام، Zolo Liberty Anker است. در 99 دلار، ارزان تر از پیشنهادات اپل یا برجی یا سامسونگ است، اما همچنان کیفیت عالی صدا و آخرین نسخه بلوتوث (5.0) ارائه می دهد. آنها گوشواره های من هستند که در همه جا با من گرفته اند.



اما یک رقیب جدید در شهر وجود دارد. در طی هفته گذشته، من Funcl AI را امتحان کردم، که بعضی از آنها میتوانستند بهتر از Zolo Liberty باشند.


من فقط این را از راه دور می کنم: کیفیت صدا از Funcl AI نمی تواند ضرب و شتم Zolo Liberty. موسیقی برای تلفن های موبایل کمتر پر است، مایل به اندازه کافی روشن نیست، و باس به اندازه کافی برای کسانی که هیپ هاپ را دوست دارند. اما Funcl AI قیمت نیمی از قیمت Liberty را با قیمت 50 دلار دارد و عمر باتری آن بیشتر است و قابل حمل است.و برخلاف 59 دلار Jabees Firefly، Funcl AI دارای تمام ویژگی های هوشمند من است که از یک earbud بی سیم استفاده می شود: زمانی که من آنها را خارج از مورد قرار می دهم، به طور خودکار روشن می شود و در عرض یک ثانیه به تلفن من متصل می شود. به محض این که من در مورد آن را برگردانم، به طور خودکار خاموش می شود، بر خلاف Bragi Dash، که به طور مداوم از آب بیرون می آید در حالی که استفاده نشده است.


شما همچنین می توانید


AI همچنین کنترل های لمسی را ارائه می دهد که من از فشار دکمه های فیزیکی ترجیح می دهم زیرا فشار دادن یک earbud کوچک بر روی گوش شما احساس راحتی نیست. همانطور که از نام آن میبینیم، earbuds Funcl اجازه می دهد تا کنترل های لمسی را برای سیری و یا دستیار گوگل به ارمغان بیاورد، و آنها فقط کار خوبی انجام دادند.



Funcl AI بسیار شبیه AirPods.BEN SIN است



Funcl AI (سمت چپ)؛ آنکر زولو لیبرتی (وسط)؛ و Bragi Dash 2 (راست) .BEN SIN


اما بهترین بخش در مورد AI این است که از تکنولوژی کدک های صوتی AptX برای کاهش تاخیر استفاده می کند و از آزمایش من، AI برخی از نزدیکترین هماهنگی صوتی و تصویری را که هنگام تماشای فیلم با آنها داشتم تجربه کردم. من فکر می کنم AirPods اپل هنوز در اینجا شاه، اما در محدوده قیمت AI، بی نظیر است. دیگر لوازم جانبی مشابه که زیر 80 دلار هزینه کرده اند عملا برای تماشای NetFlix غیر قابل استفاده است.


همانطور که قبلا ذکر شد AI عمر باتری شگفت انگیزی دارد و شش ساعت با یک بار شارژ می شود. این بهترین زمان است که من تا به حال در هر کجا تجربه کرده یا شنیدم و AI در اندازه فیزیکی کوچکتر است، با پرونده شارژ کمتر از همه چیز، اما AirPods. این مهم نیست

خیلی ممنون از اینکه گوشهایم در کیسه من نشسته اند، اما در زمان هایی که من کیسه ای را حمل نمی کنم، Funcl AI در جیب من راحت تر از پیشنهاد آنکر یا برگی است.



مورد شارژ AI کوچکتر از سایر موارد دیگر است. BEN SIN



اما آنها از گوش شما مانند AirPods BEN SIN خاموش خواهند شد


با استفاده از AI کمی مبهم وجود دارد: از طریق میکرو USB به جای USB-C، از طریق میکروفون USB هزینه می شود و طراحی به وضوح از AirPods اپل الهام گرفته شده است، با همان پاهای بلند که از گوش کاربر خارج می شود. هیچ کس تا به حال دوست ندارد که نگاه، اما حداقل آنها به افزایش عمر باتری و کیفیت صدا کمک می کند.


در حدود 50 دلار، AI احتمالا ارزانترین earbuds های بی سیم است که نمی خورد، اما Funcl در واقع یک جفت حتی ارزان تر با 19 دلار دارد. من آنها را امتحان نکردم، زیرا می دانم نمی خواهم با مصالح صوتی و ارتباطی قابل توجهی که با قیمت آن ارتباط دارند، مقابله کنم. متخصصان دیگر می گویند که آنها صدا دارند. به نظر من اگر مبلغ 20 دلار را پرداخت کنید، ممکن است مبلغ 30 دلار دیگر را نیز بپردازید و AI را دریافت کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
elham saadati

جوایز تکنولوژی تایوان تعقیب سفارشات اپل برای از دست رفتن سرعت گوشی های هوشمند جهان است

پیشگامان همه اشاره به همان جهت: فروش گوشی های هوشمند در این سال برای اولین بار قطره در جهان کاهش یافته و احتمالا دوباره رشد نمی کند تا حدود 2020، زمانی که شبکه های مخابراتی 5G شروع به گسترش در راه بزرگ است.


Counterpoint Research در یک گزارش اخیر می گوید: محموله های گوشی های هوشمند احتمالا در سال جاری میلادی تا سال 2017 به 1.3 درصد کاهش می یابد، به طوری که مصرف کنندگان در حال انتظار برای جایگزینی دستگاه های خود هستند. شرکت تحقیقاتی IHS Markit می گوید که این محموله ها در اواخر سال جاری به مدت دو ماه متوالی کاهش یافته و سه ماه تا پایان ماه سپتامبر با کاهش 3.3 درصدی به 354.8 میلیون دستگاه رسیده است.


فن آوری های تایوانی از دهه 1980 از سهم عمده لوازم الکترونیکی مصرفی در جهان استفاده کرده اند. تولید کننده نیمه رسانای تایوان (TSMC) پردازنده های آیفون آیفون را طراحی می کند. همسایگان شمالی خود در تایوان Pegatron و Foxconn Technology همانند همدیگر را تشکیل می دهند. غول تکنولوژی ایالات متحده مدتهاست که تأثیرات زیادی بر روی پیشامدهای تولیدکنندگان الکترونیک جزیره دارد و در حال حاضر این بدان معنی است که کاهش فروش مورد انتظار در فروش گوشی های هوشمند ممکن است تا حدودی بر موفقیت شرکت فن آوری این جزیره تأثیر بگذارد.

بیشتر در مورد فوربس: فروش اپل آی فون XR یک رمز و راز شگفت انگیز است


میا هوانگ، تحلیلگر شرکت TrendForce، تحقیقاتی در بازار تایپه، می گوید: "برای گوشی های آندروید، تامین کنندگان اصلی و اسمبلر ها در تایوان قرار ندارند، بنابراین ما انتظار نداریم که قراردادی های تایوانی از فروش پایین تر از مدل های آندروئید تاثیر بگذارند." هوانگ می گوید تولید اپل، تنها کاهش تولید حجم در سال جاری را شاهد خواهد بود، بنابراین تأثیر بر پیمانکاران تایوانی تنها ظریف خواهد بود. "


شما همچنین می توانید


 

Counterpoint می گوید که گوشی های آندروید در سال جاری به دلیل "برونگاری ناشی از رقابت شدید" در برخی از بازارها بیشتر از آمار مصرف می کنند. تولید آندروید تا حد زیادی به سمت تعدادی از توسعه دهندگان چینی کشیده شده است که گوشی ها را برای یک پایگاه بزرگ مصرف کننده داخلی و همچنین مصرف کنندگان کم درآمد در سایر کشورهای آسیایی می سازد.

در پایان بالا سنگین می شود


با این حال، محموله های آیفون موفق به فرار از روند گسترده تر با افزایش 0.5٪ به افزایش 46.9 میلیون واحد در سه ماهه که در تاریخ 30 سپتامبر به پایان رسید، "نشان می دهد که آخرین مدل های آیفون متقاعد مشتریان برای ارتقاء، حتی با قیمت بالاتر ، "اخیرا IHS Markit گفت.


اگرچه اکثر شرکت ها درصدد انتشار درآمدهای حاصل از اپل هستند، موسسه تحقیقات بازار و مشاوره تخمین می زند که 36 شرکت از تایوان بخشی از ساختن آیفون 8 را دارند. همچنین اظهار داشت که سفارشات اپل از سال 2015 تاکنون 68 درصد کل تلفات گوشی های هوشمند از تایوان را شامل می شود.


کسانی که از لوازم آیفون این جزیره هستند، شامل محصولاتی مانند Foxconn و TSMC و تولید کننده لمسی TPK Holding، توسعه دهنده لنز لارن Largan Precision و Wistron است که گوشی را جمع آوری می کند.


چرا فقط بر روی گوشی های هوشمند تکیه می کنید؟


تحلیلگران می گویند کاهش رشد فروش گوشی های هوشمند به مدت یک سال یا دو سال دیگر ادامه خواهد داشت، حداقل تا زمانی که 5G به بازارهای عمده نفوذ کند. هوانگ خاطر نشان می کند که مصرف کنندگان در بازارهای امروز با مشخصات و طرح های مشابه در بازار امروز مواجه می شوند و نه وسوسه انگیز نوآوری، که موجب جایگزینی کمتر می شود. این به خصوص در بازارهای بالغ بیشتر است.

اما سازندگان سخت افزار تایوان با توجه به سفارشات و قیمت گذاری، با عدم اطمینان زیادی مواجه شده اند. اکنون جواب آنها، با توجه به تجربه بسیار زیاد است؟ کار بر روی برخی از محصولات دیگر، مانند دستگاه های متصل یا رایانه های شخصی. هوانگ می گوید: "با توجه به کاهش فروش تلفن های همراه، تامین کنندگان اصلی گوشی های هوشمند به دنبال فرصت های تجاری دیگری هستند، مانند سفارشات از فروشندگان نوت بوک و تولید کنندگان محصولات IoT برای حفظ سودآوری".


TrendForce در یک بیانیه اخیر رسانه ای گفت که میزان حمل و نقل نوت بوک از ماه ژوئیه تا سپتامبر احتمالا در سه ماهه سوم سال جاری 3.9 درصد افزایش یافته و به 42.68 میلیون دستگاه رسید.


سازنده قرارداد، تحلیلگر تلفن همراه Counterpoint می گوید: تولید کنندگان قرارداد همچنین سرمایه گذاری در smartwatches، واقعیت مجازی و سخنرانان هوشمند برای جبران کاهش گوشی های هوشمند و "رشد پایدار" هستند. "ما این بخش ها را سریع می بینیم."


از سال 1988، به عنوان یک خبرنگار خبره، از سال 2008 تا کنون از همه چیز در مورد U.C. برکلی به تالار بزرگ مردم در پکن رفت و از مقامات کمونیست برای خبرگزاری ژاپنی Kyodo پیروی کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
elham saadati

صدای موفقیت: مدیر اجرایی Binance از کارآفرینان برای ایجاد جریان های نقدی پایدار استقبال می کند

Forbes Asia ویژگی های ژائو چانگپین را در آخرین نسخه سری فیلم های "Voices for Success" دارد. مدیرعامل و بنیانگذار Binance به طور گسترده به عنوان CZ شناخته می شود، کارآفرینان را به سختی کار می کند و با ایده های جدید آزمایش می کند تا زمانی که چیزی پیدا کنند که برای مقیاس بندی سریع کار کند. CZ با روبرو شدن با چالش جمع آوری کمک های مالی در ابتدای شروع فعالیت خود، CZ را تشویق می کند تا کارآفرینان برای ایجاد جریان های نقدی پایدار برای کمک به رشد، تمرکز کنند. در ماه ژوئیه 2017، Binance یک نقطه شیرین پیدا کرد که 15 میلیون دلار در ارائه سکه اول خود به دست آورد. از آن زمان، این شرکت بزرگ شده است تا بزرگترین مبادله رمزنگاری در جهان با بیش از 10 میلیون کاربر و شمارش باشد. CZ، که آن را برای اولین بار در Forbes فهرست ثروتمندترین افراد در cryptocurrency ساخته است در 4 دسامبر 2019 در "انجمن فوربس آسیا: رمزگشایی Blockchain برای کسب و کار" در سنگاپور صحبت خواهد کرد.




من یک تولید کننده دیجیتال با Forbes Asia هستم. کار من در DigitalRev و Discovery Magazine ظاهر شده است. من همچنین میزبان و تولید کننده "80 روز: یک پادکست اکتشافی" است، جایی که هر قسمت جدید، یک مکان مبهم در سراسر جهان را بررسی می کند. من عاشق بحث فنی، کارآفرینی ... بیشتر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
elham saadati