Forbes Asia ویژگی های ژائو چانگپین را در آخرین نسخه سری فیلم های "Voices for Success" دارد. مدیرعامل و بنیانگذار Binance به طور گسترده به عنوان CZ شناخته می شود، کارآفرینان را به سختی کار می کند و با ایده های جدید آزمایش می کند تا زمانی که چیزی پیدا کنند که برای مقیاس بندی سریع کار کند. CZ با روبرو شدن با چالش جمع آوری کمک های مالی در ابتدای شروع فعالیت خود، CZ را تشویق می کند تا کارآفرینان برای ایجاد جریان های نقدی پایدار برای کمک به رشد، تمرکز کنند. در ماه ژوئیه 2017، Binance یک نقطه شیرین پیدا کرد که 15 میلیون دلار در ارائه سکه اول خود به دست آورد. از آن زمان، این شرکت بزرگ شده است تا بزرگترین مبادله رمزنگاری در جهان با بیش از 10 میلیون کاربر و شمارش باشد. CZ، که آن را برای اولین بار در Forbes فهرست ثروتمندترین افراد در cryptocurrency ساخته است در 4 دسامبر 2019 در "انجمن فوربس آسیا: رمزگشایی Blockchain برای کسب و کار" در سنگاپور صحبت خواهد کرد.




من یک تولید کننده دیجیتال با Forbes Asia هستم. کار من در DigitalRev و Discovery Magazine ظاهر شده است. من همچنین میزبان و تولید کننده "80 روز: یک پادکست اکتشافی" است، جایی که هر قسمت جدید، یک مکان مبهم در سراسر جهان را بررسی می کند. من عاشق بحث فنی، کارآفرینی ... بیشتر