کاهش تولید U.S. همراه با تغییر از CTE و آموزش حرفه ای بود، و در نتیجه یک استعداد کوچک کاهش یافت.


بازنشستگی نیز فشار بر برنامه های آموزشی برای تولید کارگران ماهرانه تر پیش می آید تا بحران اشتغال کامل به وجود آید. همانطور که صنعت به روش های پیشرفته تر تکنولوژی پیشرفت می کند، Workshop for Warriors (WFW) فارغ التحصیلان را با مهارت های فنی که صنعت به شدت نیاز دارد آموزش می دهد.


برنامه های گل سرسبد WFW، جوش و ساخت و تولید پیشرفته در مرکز آموزش فنی Haas در داخل پایگاه نیروی دریایی سن دیگو برگزار می شود. WFW تنها مدرسه ملی معتبر از نوع خود به طور خاص برای ارتش است.


دانش آموزان در این برنامه شتابزده 5 روز در هفته شرکت می کنند که یاد می گیرند چگونه کار می کنند تا کارخانه های CNC و ماشین آلات و تجهیزات جوشکاری. دروس کلاس درس بر روی برنامه های طراحی کامپیوتری (CAD) برای دانش آموزانی مانند Zachary Pierobello که هیچ تجربه ای در برنامه نویسی برای اضافه کردن مهارت های خود ندارند، طراحی شده است.


در پایان دوره آموزشی چهار ماهه، دانش آموزان می توانند مدارک شناخته شده صنعت را از انجمن جوشکاری آمریکایی و موسسه ملی صنایع فلزکاری و گواهینامه های نرم افزاری در SolidWorks و Mastercam کسب کنند. فارغ التحصیلان WFW مسلح با اعتبار و دانش فنی، بیشتر در مورد رزومه خود از تجربه نظامی خود استفاده می کنند. در حال حاضر قسمت نهایی ماموریت، مصاحبه شغلی می آید.



دانش آموزان WFW از مهارت های مصاحبه شغلی خود با استفاده از آموزش های استخدام قهرمانان ایالات متحده آمریکا و جلسات مربیگری شخصی خود استفاده می کنند. JONATHAN BARENBOIM


یک مجموعه کامل مهارت


هر گروه همکاران WFW فرصت می دهد تا با شرکت های پیشرو در آمریکا در طول نمایشگاه حرفه ای WFW دو هفته قبل از فارغ التحصیلی شرکت کنند. شرکت هایی مانند پیمانکاران دفاعی Northrop Grumman Corporation و Huntington Ingalls Industries به تولید کنندگان پیشرفته Tesla و توربین های خورشیدی می دانند که فارغ التحصیلان کیفیت WFW تولید می کنند.


اما دانش آموزان WFW برای تضمین شغل جدیدشان نیاز به آموزش بیشتری دارند. آنها همچنین باید مهارت های نرم افزاری را که کارفرمایان می خواهند داشته باشند. برخی از اعضای خدماتی ذاتی هستند: رهبری، حل مسئله و کار گروهی. از آنجایی که بسیاری از افراد برای اولین بار یک جستجوی شغلی غیرنظامی را شروع می کنند، آنها نمی دانند چگونه این مهارت ها را به اصطلاح هایی که کارفرمایان درک می کنند، ترجمه کنند.

این جایی است که استخدام قهرمانان ایالات متحده تخصص و ارزش خود را برای مشارکت با WFW اضافه می کند. در حال حاضر در سال 11th خود، استخدام قهرمانان ایالات متحده آمریکا دارای سابقه خوبی از خدمات ارائه خدمات رایگان و موثر برای انتقال نظامی، جانبازان و همسران. مدیر کل شرکت ملی غیرانتفاعی، کریستوفر پلمپ، گفت که این همکاری با WFW تضمین می کند که فارغ التحصیلان این برنامه بهترین از هر دو جهان هستند.


پلمپ گفت: "مشارکت بسیار مهم است، زیرا نشان می دهد که ما می توانیم دو نوع آموزش مختلف را ترکیب کنیم و یک اثر هم افزایی ایجاد کنیم که بیشتر از خودمان است."


استخدام قهرمانان ایالات متحده آمریکا مجموعه ای کامل از خدمات استخدامی را برای مشتریان سراسر جهان ارائه می دهد که شامل خدمات مجازی، مانند کمک رسانی، مصاحبه ها، مدرسه های آموزشی، نمایشگاه های حرفه ای مجازی و همچنین کارگاه های شخصی است. در همکاری با WFW، متخصصان انتقال با دانش آموزان در مرکز سان دیگو کار می کنند.


امی داودسون، مدیر منطقه استخدام قهرمانان ایالات متحده آمریکا در کالیفرنیا، گفت که گروه های WFW در طول هفته اول مدرسه پیشرفت حرفه ای خود را آغاز می کنند. سپس هر دانش آموز یک متخصص انتقال را به خود اختصاص می دهد که به آنها کمک می کند تا با شبکه های خود، آماده سازی خلاصه و مهارت های مصاحبه شغلی. ماموریت آنها این است که به جانبازان کمک کنند نه تنها کار در پایان برنامه، بلکه یک کار پایدار و معنی دار است.


"من فکر می کنم تفاوت بین یک حرفه و یک شغل [جانبازان] می خواهید به احساس ارزش. آنها می خواهند احساس کنند که آنها به جوامع خود باز می گردند. آنها می خواهند مانند مجموعه مهارت های خود احساس کنند و آنچه که در ارتش آموخته اند، مورد استفاده قرار می گیرند. "



Pierobello (مرکز) با دانشجویان WFW در نمایشگاه حرفه ای. JONATHAN BARENBOIM


فارغ التحصیلان بیش از 108 فارغ التحصیل WFW دریافت آموزش اشتغال را از زمان استخدام قهرمانان ایالات متحده آمریکا و WFW مشارکت کردند. Zachary Pierobello یکی از آنها بود و به WorkNation گفت که او اکنون مهارت هایی دارد که هرگز در هیچ جای دیگری یاد نمی گیرد.


"حالا من می دانم که با این مهارت ها، هیچ کس نمی تواند آنها را از من بگیرد. هیچکس نمیتواند کاری را انجام دهد که گواهینامههایی را که من به دست آوردهام بردارم، و اکنون میتوانم از این مهارتها برای یافتن شغل با اطمینان استفاده کنم. »Pierobello گفت.


Pierobello از این اعتماد در طول نمایشگاه حرفه ای در ماه آگوست گذشته استفاده کرد تا یک کارخانۀ ماشینکاری با توربین های خورشیدی، یک شرکت تابعه از شرکت کالیفرنیا، سرپرست توربین های خورشیدی کلارنس مارتین، مصاحبه ای با پیروبلو داشته و متوجه شد که شبیه او برای استخدام قبلی WFW است. با وجود دوره آموزش فشرده، مارتین گفت که پس زمینه نظامی فارغ التحصیلان WFW به این معنی است که مهارت های جدید را یاد می گیرند و می توانند بلافاصله کار کنند.به محض اینکه زک نشست و شروع به صحبت کرد، گفتم: "من این مرد را میخواهم،" مارتین گفت.


Pierobello و همکاران فارغ التحصیل WFW خود را به حداکثر رساندن تجربه نظامی خود و کانال آن را به مرحله بعد از زندگی خود را به دلیل قدرت WFW و استخدام قهرمانان ایالات متحده آمریکا با هم کار می کنند. موفقیت این دو غیر انتفاعی سازمان های بیشتری را به عنوان WFW گسترش می دهد در سن دیه و فراتر از آن.


با جاه طلبی ها برای ایجاد یک خط لوله ملی برای تهیه هزاران سرباز ماهر به صنعت پیشرفته تولید، WFW و استخدام قهرمانان ایالات متحده آمریکا همکاری راه حل مقیاس پذیر برای شکاف مهارت ها و استخدام جانبازان است. آنها موانع برای جانبازان را از بین می برند و دسترسی کارفرمایان به استخر استعدادی قابل اعتماد اما بدون استفاده را فراهم می کنند.


Pierobello گفت: "هنگامی که شما یکی از جانبازان را استخدام می کنید، قصد دارید فردی را که سخت گیر است، بدست آورید." "این بدان معنی است که شما قصد دارید کسی را که از خواب بیدار شود، کار خود را انجام می دهد، که به موقع کار می کند و کار خود را انجام می دهد."