از آنجایی که اپل دو سال پیش جک هدفون را کشته بود - و هر نام تجاری تلفن خارج از سئول به دنبال آن بود - مصرف کنندگان جوان در تلاش برای پیدا کردن بی سیم earbuds بی سیم واقعی بودند.


بعضی از کاربران برای AirPod های خود اپل حل و فصل شده اند، اما بسیاری از آنها بسیار گران هستند یا بیش از حد اپل محور هستند و در جای دیگری به نظر می رسند. من یکی از آن هاهستم.


جستجو شده است تمرین در تعادل و مصالحه. خوب، مانند آیفون Gear Icon X یا Bragi Dash سامسونگ، به اندازه محصولات اپل همانند گران قیمت است (در مورد Bragi، ارزانتر). کسانی که ارزانتر هستند تمایل به ارائه صوتی پایین تر، کیفیت اتصال و یا تجربه کاربر را دارند. برای مثال Crazybaby Air، که من سال گذشته آزمایش کردم، از فن آوری قدیمی بلوتوث 4.0 استفاده کردم و در نتیجه، تاخیر بیش از حد (بین صوتی و تصویری) برای استفاده از تماشای ویدئو استفاده شد. داش Bragi، به عنوان ویژگی های بسته بندی شده به عنوان آنها، واقعا باس ضعیف است. Firefly Jabee، که ارزش 59 دلار را در اختیار شما قرار می دهد، از ویژگی های خودکار و اتصال خودکار دیگر نرمافزاری برخوردار نبود و دکمه دو ثانیه ای هم در هر زمانی که من آنها را برداشتم، نیاز داشتم.


بهترین گوشهای بی سیم که من تا کنون آزمایش کرده ام، Zolo Liberty Anker است. در 99 دلار، ارزان تر از پیشنهادات اپل یا برجی یا سامسونگ است، اما همچنان کیفیت عالی صدا و آخرین نسخه بلوتوث (5.0) ارائه می دهد. آنها گوشواره های من هستند که در همه جا با من گرفته اند.



اما یک رقیب جدید در شهر وجود دارد. در طی هفته گذشته، من Funcl AI را امتحان کردم، که بعضی از آنها میتوانستند بهتر از Zolo Liberty باشند.


من فقط این را از راه دور می کنم: کیفیت صدا از Funcl AI نمی تواند ضرب و شتم Zolo Liberty. موسیقی برای تلفن های موبایل کمتر پر است، مایل به اندازه کافی روشن نیست، و باس به اندازه کافی برای کسانی که هیپ هاپ را دوست دارند. اما Funcl AI قیمت نیمی از قیمت Liberty را با قیمت 50 دلار دارد و عمر باتری آن بیشتر است و قابل حمل است.و برخلاف 59 دلار Jabees Firefly، Funcl AI دارای تمام ویژگی های هوشمند من است که از یک earbud بی سیم استفاده می شود: زمانی که من آنها را خارج از مورد قرار می دهم، به طور خودکار روشن می شود و در عرض یک ثانیه به تلفن من متصل می شود. به محض این که من در مورد آن را برگردانم، به طور خودکار خاموش می شود، بر خلاف Bragi Dash، که به طور مداوم از آب بیرون می آید در حالی که استفاده نشده است.


شما همچنین می توانید


AI همچنین کنترل های لمسی را ارائه می دهد که من از فشار دکمه های فیزیکی ترجیح می دهم زیرا فشار دادن یک earbud کوچک بر روی گوش شما احساس راحتی نیست. همانطور که از نام آن میبینیم، earbuds Funcl اجازه می دهد تا کنترل های لمسی را برای سیری و یا دستیار گوگل به ارمغان بیاورد، و آنها فقط کار خوبی انجام دادند.



Funcl AI بسیار شبیه AirPods.BEN SIN است



Funcl AI (سمت چپ)؛ آنکر زولو لیبرتی (وسط)؛ و Bragi Dash 2 (راست) .BEN SIN


اما بهترین بخش در مورد AI این است که از تکنولوژی کدک های صوتی AptX برای کاهش تاخیر استفاده می کند و از آزمایش من، AI برخی از نزدیکترین هماهنگی صوتی و تصویری را که هنگام تماشای فیلم با آنها داشتم تجربه کردم. من فکر می کنم AirPods اپل هنوز در اینجا شاه، اما در محدوده قیمت AI، بی نظیر است. دیگر لوازم جانبی مشابه که زیر 80 دلار هزینه کرده اند عملا برای تماشای NetFlix غیر قابل استفاده است.


همانطور که قبلا ذکر شد AI عمر باتری شگفت انگیزی دارد و شش ساعت با یک بار شارژ می شود. این بهترین زمان است که من تا به حال در هر کجا تجربه کرده یا شنیدم و AI در اندازه فیزیکی کوچکتر است، با پرونده شارژ کمتر از همه چیز، اما AirPods. این مهم نیست

خیلی ممنون از اینکه گوشهایم در کیسه من نشسته اند، اما در زمان هایی که من کیسه ای را حمل نمی کنم، Funcl AI در جیب من راحت تر از پیشنهاد آنکر یا برگی است.



مورد شارژ AI کوچکتر از سایر موارد دیگر است. BEN SIN



اما آنها از گوش شما مانند AirPods BEN SIN خاموش خواهند شد


با استفاده از AI کمی مبهم وجود دارد: از طریق میکرو USB به جای USB-C، از طریق میکروفون USB هزینه می شود و طراحی به وضوح از AirPods اپل الهام گرفته شده است، با همان پاهای بلند که از گوش کاربر خارج می شود. هیچ کس تا به حال دوست ندارد که نگاه، اما حداقل آنها به افزایش عمر باتری و کیفیت صدا کمک می کند.


در حدود 50 دلار، AI احتمالا ارزانترین earbuds های بی سیم است که نمی خورد، اما Funcl در واقع یک جفت حتی ارزان تر با 19 دلار دارد. من آنها را امتحان نکردم، زیرا می دانم نمی خواهم با مصالح صوتی و ارتباطی قابل توجهی که با قیمت آن ارتباط دارند، مقابله کنم. متخصصان دیگر می گویند که آنها صدا دارند. به نظر من اگر مبلغ 20 دلار را پرداخت کنید، ممکن است مبلغ 30 دلار دیگر را نیز بپردازید و AI را دریافت کنید.