این چالش است که NAF در حال کار بر روی آن است. با بیش از 100،000 دانش آموز در دانشکده های NAF در دانشکده های تحصیلی پایین تحصیل در سراسر کشور ثبت نام کرده و دسترسی به این دانش آموزان بدون شرکای تجاری ما امکان پذیر نخواهد بود. به طور خاص، اعضای هیئت مدیره NAF - کسانی که زمان خود را داوطلبانه به طور منظم به جامعه خود برگردانند، در بسیاری از موارد سرمایه گذاری در آینده خود را انجام می دهند، اما بسیاری هنوز برای برطرف کردن نیاز به همه دانش آموزان برای دستیابی به فرصت ها تلاش می کنند. NAF تلاش می کند تا بیش از یک میلیون دانشجو در سراسر کشور با دسترسی به فرصت هایی که در غیر این صورت به آن دسترسی ندارند، تاثیر بگذارد. برای رسیدن به آنجا، ما باید راهکارهایی را که می شناسیم کار می کنیم را مقیاس دهیم.


در ماه ژوئن گذشته، ما بعضی از اعضای هیئت مدیره مشورتی ما را با هم ترکیب کردیم تا استراتژی هایی را که می توان در هر جای کشور تکرار کرد، صرف نظر از نیازها یا شرایط یک مکان متفاوت بدانیم. هدف نهایی همان است: برای حمایت از موفقیت دانش آموزان.




بسیاری از چالش هایی که کشف کردند، منحصر به فرد نبودند. تامین مالی فرصت ها یک مشکل رایج است. بسیاری از شرکت ها یا مایل نیستند و یا قادر به ارائه کارآموزی پرداخت شده برای دانش آموزان زیر 18 ساله نیستند. برای تکمیل این، اعضای هیئت مشورتی به اهدای کمک های مالی برای خالی کردن احتیاج دارند. برنامه های دیگر نیز از مسائل مربوط به بودجه رنج می برند و از طریق برنامه های اشتغال جوانان تابستانی دولت محلی خود برای پرداخت هزینه ها کار می کنند.


البته موضوع اصلی، ظرفیت است. گسترش فرصت به معنی گسترش شبکه ها و یافتن کسانی است که علت را قهر می کنند. شناسایی کسانی که داوطلبان خواهد شد که کاتالیزور برای مقیاس سازی هستند و راه را با شور و اشتیاق و اعتماد به نفس هدایت می کنند، دیگران را تشویق می کنند تا درگیر شوند. هر فردی که در هیئت مدیره قرار دارد توانایی کمک به شیوه های بزرگ و کوچک دارد و حتی ممکن است برخی از استراتژی های منحصر به فرد را برای آوردن داوطلبان بیشتری به ارمغان بیاورد.


NAF همچنین بررسی می کند که شرکت ها می توانند ظرفیت خود را برای ارائه دوره های کارآموزی در سطح وسیع تر اندازه گیری کنند. از طریق آزمایشگاه های آمادگی آینده NAF، شرکت هایی که به طور سنتی از یک تا یک کارآموزی پشتیبانی می کنند، این فرصت را دارند تا از 20 تا 25 دانش آموز که با همکاری در یک پروژه ارزشمند شرکت می توانند از آن استفاده کنند، حمایت می کنند. برای دو تابستان گذشته، NAF با شرکت های بزرگ کار می کند تا این ایده را از زمین بیرون بیاورد و اکنون راه هایی را برای به دست آوردن آن به شرکت های محلی می دهد.


بسیاری از راه حل های منحصر به فرد برای گسترش فرصت هایی که در پایین قله قرار دارند وجود دارد. ما می دانیم فناوری همچنان نقش اصلی را در این جنبش ایفا می کند، اما داوطلبان اختصاص داده شده در قلب ماموریت همچنان باقی خواهند ماند و این فرصت را به پیش می برند.