شهر گرگان ، در استان گلستان قرار دارد و مرکز این استان است. گرگان شهری توریستی است که در همه ی فصل های سال به خصوص تابستان مورد توجه گردشگراناست. این شهر طبیعت فوق العاده ای دارد و آب و هوای آن به دلیل قرارگیری بین کوه و دریا از خوش آب و هوا ترین مناطق ایران است و کسانی که بیماری های قلبی و تنفسی دارند

برای زندگی و خرید آپارتمان در گرگان ، به این منطقه مهاجرت می کنند و بخاطر آب و هوای استان گلستان خرید خانه در گرگان و خرید آپارتمان در گرگان در کل کشور بسیار جالب توجه و ویژه است..

استان گلستان تنها استانی است که جمعیت روستا نشین و شهر نشین برابر دارد و به دلیل داشتن چند اقلیم متفاوت هرگونه توریستی جذب میکند. به این معنا که اقلیم های کوهستانی ، کویری ، جنگلی و دریا دارد و همانطور که گفتیم جنوب گرگان جنگل و شمالش دریاست و بهترین اکسیژن را برای بیماران قلبی دارد. مخصوصا در نواحی زیارت که نزدیک گرگان است و هوا بسیار خوب و تمیز است و خرید خانه در گرگان و یا خرید آپارتمان در گرگان بیشتر در منطقه زیارت رواج دارد.

گلستان به دلیل اینکه از باقی استان های شمالی دیر تر تبدیل به استان شد هنوز در حال توسعه است و سرمایه گذاری و خرید خانه در گرگان ارزشمند است. بازار مسکن از بازارهای با اهمیت است و گرفتن یک تصمیم درست در این زمینه میتواند به کل آینده ی شما کمک کند و این مسعله که خرید خانه در گرگان قیمت های بسار مناسب نسبت به شهرهای ایران دیگر دارد دلیل بسیار خوبی برای خرید آپارتمان در گرگان و سرمایه گذاری در این زمینه است

نکته دیگر در مورد گرگان این است که زبان محلی ندارد و زبان این منطقه فارسی است و کسی که به این منطقه مهاجرت میکند نیازی نیست زبان محلی آن را یاد بگیرد و خرید آپارتمان در گرگان و خرید آپارتمان در گرگان هیچ مانع ذهنی برای مهاجران این منطقه ندارد . این شهر میتواند محل زندگی خوب و کاملی باشد که در آن کمبودی وجود ندارد و از همه لحاظ نیازهای فردی که قصد تغییر مکان زندگیش را دارد تامین میکند..

تاکنون به اجاره خانه در یک جای خوش آب و هوا در یکی از شهرهای شمالی فکر کرده اید؟
گرگان شهریست که از همه لحاظ میتواند بهترین گزینه  ی این انتخاب باشد. اجاره خانه در گرگان یا اجاره آپارتمان در گرگان به شما این امکان را میدهد تا با هزینه مناسب و نسبتا پایین تر از سایر شهرهای شمالی دارای آپارتمانی مناسب و زیبا در این شهر خوش آب و هوا با مردمان خونگرم و خوش مشرب شوید.
شهر گرگان شهری قدیمی است که استرآباد نام داشت و در گذشته به عربی به آن جرجان میگفتند. شهر گرگان به عنوان یکی از مهم ترین نقاط تحقیقات باستان شناسی است و تحقیقات زیادی در آن انجام گرفته است و اگر شما یک محقق باستان شناس هستید و به بافت تاریخی علاقمند هستید پیشنهاد ما برای شما اجاره آپارتمان یا اجاره خانه در گرگان است.

آب و هوای گرگان معتدل است زیرا تنوع خاصی در اقلیم دارد و شامل جنگل ، کوه ، دشت ، خلیج و دریا و بیابان و شوره زار و تالاب و زمین های زراعی است. و همین تنوع اقلیم باعث شده گرگان شهر 72 ملت مشهور شود . به این معنا که از هر استان و شهری میتوان در گرگان مهاجر پیدا کرد که در گرگان خانه یا آپارتمان اجاره کرده اند و این منطقه از لحاظ ملک بسیار پر طرفدار شده است.

آپارتمان نشینی در گرگان یک امر مرسوم است و در تمام شهر شما شاهد واحدهای آپارتمان و متقاضیان آن هستید و کسانی که به اجاره آپارتمان در گرگان فکر میکنند در جست و جوی واحد های آپارتمانی هستند .
آپارتمان یک واحد است که در یک ساختمان مستقل است که برای سکونت یا برای تجارت از آن استفاده میشود. امروزه با گسترش شهرها و سکونت در آن آپارتمان نشینی به شدت گسترش پیدا کرده است ولی خب در شهرها هنوز بعضی افراد ذهنیت گذشتگان خود را دارند و فکر میکنند با ضرب المثل قدیمی 4 دیواری اختیاری میتوانند هرگونه مزاحمتی برای همسایگان خود ایجاد کنند . باور غلط دیگر اینکه کسانی که خانه را اجاره کرده اند سهم نسبتا کمتری به همسایگان صاحب خانه ی خود دارند ولی در صورتی که این امر کاملا اشتباه نهادینه شده است.

منبع : وب سایت دالان بهشت