شرایط شرکت در برنامه عصر جدید

تنها راه شرکت در برنامه عصر جدید٬ تهیه یک ویدیو چند دقیقه ای از استعداد خودتان است که توانایی و مهارت های شما را به نمایش بگذارد. اصلا نیاز نیست برای  تهیه ویدیو٬ به استودیو های گران مراکز استان مراجعه کنید. موبایل را بردارید و در اختیار یکی از آشنایان قرار داده و توانایی و مهارت خود را ظرف چند دقیقه اجرا کنید. توجه کنید که اجرای شما به گونه ای باشد که در صورت پذیرش توسط هیات انتخاب برنامه٬ قابلیت اجرا در محدوده استیج را داشته باشد.

ویدیو شما می تواند استعداد شما را در عرصه های: خوانندگی٬ نوازندگی٬ آکروبات٬ تردستی٬ نقاشی٬ بازیگری٬ دابسمش٬ تقلید صدا و سایه و استنداپ و امثالهم به نمایش گذارد.


به موارد زیر توجه کنید:


این برنامه٬ هیچ محدودیت سنی برای متقاضیان در نظر نگرفته است. به شایعات توجه نکنید.

شرکت در این برنامه تلویزیونی٬ کاملا رایگان است.

نیازی به تهیه تیزر تبلیغاتی گران قیمت نیست. نمایش استعداد و مهارت ویژه شما فقط ارزشمند است.

ویدیو های متقاضیان شرکت در این برنامه٬ بایستی حداکثر ۳۰۰ ثانیه یعنی ۵ دقیقه باشد.

ویدیو هایی متقاضیان شرکت در برنامه عصر جدید٬ باید رزولوشن تصویری بالا داشته باشد.

ویدیو های شما نباید به صورت عمودی ضبط شود. ویدیو ها را به حالت افقی بگیرید.

در ویدیویی که ضبط می کنید٬ باید این جمله را در ابتدا و انتهای ویدیو بیان کنید تا مشخص شود که این ویدیو برای این برنامه و توسط شما ضبط شده است: این ویدیو٬ جهت شرکت در برنامه عصر جدید تهیه می شود.

فقط متقاضیانی که دارای ویژگی خاص و استعداد و مهارت ارزنده در عرصه های ورزشی٬ هنری و سرگرمی هستند٬ بایستی ویدیو خود را ارسال کنند. اگر کارآفرین یا محقق برجسته یا مدرس انگیزشی یا بورس باز حرفه ای هستید٬ این برنامه٬ میزبان شما نخواهد بود.

اگر ویدیوی شما با عدم رعایت موازین اخلاقی و شرعی رسانه ملی همراه باشد٬ به مرحله بررسی توسط هیات انتخاب نخواهد رسید.

اگر ویدیو شما به صورت گروهی تهیه می شود٬ بایستی مشخصات شرکت کنندگان ارائه شود.

برای آپلود ویدیو هایی که اماده کرده اید٬ بایستی یک فرم الکترونیکی را که در سایت عصر جدید (asrejadid.ir) قرار دارد تکمیل کنید.

به منظور آپلود ویدیو٬ بایستی کد ملی و شماره موبایل و پست الکترونیک خود را وارد کنید. افرادی که به صورت گروهی شرکت می کنند٬ یک نماینده باید معرفی کنند.

ویدیو های شما باید در فرمت: MP4, MKV. AVI, 3GP, WMV, WEBM, MOV باشد.

اگر ویدیو ارسالی شما٬ توسط هیات انتخاب برنامه٬ بررسی شد و مورد تایید هیات قرار گرفت٬ ظرف مدت کوتاهی از طرف این برنامه با شما تماس گرفته خواهد شد تا برای اجرای حضوری برنامه خود٬ به دفتر برنامه عصر جدید رفته و در حضور داوران٬ استعداد خود را معرفی کنید.

تنها افرادی که برنامه خود را در حضور داوران اجرا کنند و امتیازات لازم را کسب نمایند٬ شانس حضور در برنامه تلویزیونی را خواهند داشت. لذا ارسال ویدیو٬ هیچ تضمینی به دعوت شما به برنامه نیست.

افراد مشمول حضور در باشگاه مهارت برنامه عصر جدید هستند که روی استیج برنامه تلویزیونی عصر جدید٬ اجرای خود را در حضور ۴ داور برنامه٬ ارائه کرده و موفق به کسب حد نصاب لازم برای حضور در بخش های بعدی نشده اند. لذا٬ ویدیوهای رد شده در مرحله اول٬ در این قسمت٬ شانس حضور ندارند.

به منظور شرکت در برنامه عصر جدید به عنوان تماشاچی٬ می‌بایست فرم حضور به عنوان تماشاچی را پر کنید. این فرم٬ از نیمه دوم اسفند ماه ۹۷٬ فعال خواهد شد. ثبت نام حضور تماشاگران در ۲۶ برنامه فصل اول عصر جدید٬ صرفا از طریق سایت اینترنتی صورت می گیرد. لذا از تماس با روابط عمومی شبکه ۳ سیما خودداری کنید.

هیچ سایت یا کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرامی٬ جز آن چه در سایت عصر جدید معرفی شده است٬ نمایندگی و کارگزاری این برنامه را ندارد. مراقبت کلاهبرداری مجازی و مجرمان سایبر باشید.

هیچ پیامکی برای دعوت هموطنان برای حضور داوطلبانه یا پولی در برنامه٬ ارسال نمی‌شود. موارد تخلف را به پلیس فتا استان محل سکونت٬ اعلام کنید.

منبع:asrshahrvand