چگونه پولدار شویم ؟ مطمئن هستم بار اول نیست که چگونه پولدار شویم را در گوگل جستجو کرده اید.

ولی این را می دانم که این آخرین جستجوی شماست!

چون این بار به سایت درستی وارد شدید که یک بار برای همیشه به پاسخ سوالتان می رسید.

دکتر کاویانی در دوره رایگان ثروتسازی و در یک هفته فرمولی عملی به شما می دهد که راه پولدار شدن را یاد بگیرید

دوست خوبم، من دکتر علی کاویانی هستم. وقتی تنها ۲۰سال سن داشتم تمامی دارایی من ۱۵۰هزار تومان بود که به عنوان توشه راه زندگی دانشجویی از پدرم گرفته بودم و حالا قصد دارم راه و روش   چگونه پولدار شویم   را به شما بیاموزم.

از اینکه ۲۰ساله بودم و هنوز باید سربار خانواده می بودم متنفر بودم. در ۲۰ سالگی یک دانشجوی پزشکی ساده مثل خیلی های دیگه بودم. ولی من فقط به یک دانشجوی پزشکی بودن راضی نبودم.

در سن ۲۰سالگی به دنبال تجارت و کارآفرینی و پولدار شدن بودم. از مطالعه کتاب های دارن هاردی و برایان تریسی شروع کردم. صفر مطلق بودم و هیچ نمیدانستم.

انتهای قصه را همین الان بگویم برای شما؟ از صفر مطلق شروع کردم و در زمینه کسب و کار مطالعه زیادی کردم و به فرمولی منطقی رسیدم که در سن ۲۳سالگی یک میلیاردر واقعی و خودساخته بودم.

من راه پولدار شدن را از طریق ایجاد کسب و کارهای مختلف و به سودرسانی آنها یاد گرفتم!

من از صفر شروع کردم و در حال حاضر ۵ کسب و کار پولساز و موفق دارم و

جلسه اول – ۷ راز پشت پرده ثروت میلیاردرها

رسیدن به ثروت و موفقیت مسیر خاصی داره، بنابراین فرقی نمیکنه که شرایط و شغل شما چیه ، اگر مسیر رو یاد داشته باشید میتونین ثروتمند بشین !
در این جلسه مسیر شروع پولدار شدن رو بهتون میگیم. مسیر یعنی دانش و اطلاعات ، یعنی علمی که افراد ثروتمند هر روز و هر روز اونها رو تو زندگیشون پیاده میکنن و پول های بیشتری جذب میکنن و افراد دیگه از چنین اطلاعاتی بی خبر هستن …
در این جلسه همچنین به تعدادی از عادات ثروت ساز اشاره میکنیم.

جلسه ۲ – جوان هستید و جویای ثروت ؟
جوان هستید و می خواهید پولدار شوید؟ در این جلسه گام ابتدایی حرکت به سمت پولدار شدن را می آموزید.

این جلسات ۷گانه، پنجره ثروتمند شدن را برای شما می گشاید.

 

جلسه ۳ – برای پولدار شدن باید با پولتان بازی کنید.
یک تفکر غالب در جامعه وجود داره که پول بیشتر ثروت بیشتری خلق میکنه در حالیکه این تفکر مطلقا صحیح نیست ، در این جلسه مهم راه حقیقی ثروتمند شدن با هر درآمدی رو بهتون آموزش میدیم. مهم نیست درآمد فعلی شما چقدر است، با فرمول این جلسه شما می توانید پولدار شوید.

جلسه ۴ – هفت علت مهم که هنوز کسب و کار پولسازی ندارید !
در این جلسه در مورد ۷ علت مهمی که افراد رو از داشتن کسب و کار شخصی محروم کرده صحبت می کنیم.
حتما تماشا کنید و اگر این مشکلات در زندگی شما هم وجود دارن برطرفشون کنید تا وارد دنیای ثروت و کارآفرینی بشین. تا وقتی این موارد را حل نکنید نمی توانید وارد مسیر ثروتمندی شوید!

جلسه ۵ – ۵ دروغی که باعث شده شما نتوانید پولدار شوید !
در این جلسه درباره ۵ دروغ بزرگی که تا به این لحظه جلوی ثروتمند شدن خیلیا رو گرفته صحبت کردیم.

برخی از مواردی که تا کنون برای پولدار شدن آموخته اید دروغی بیش نیست.

تا وقتی این موارد اشتباه را از دایره اطلاعات خود حذف نکنید، ثروتمند نمی شوید!

جلسه ۶ – چگونه سرمایه اولیه شروع کسب و کار رو جور کنیم؟
در این جلسه مهم بهتون آموزش میدیم چطور سرمایه اولیه برای استارت کسب و کار شخصیتونو فراهم کنید.

شاید خیلی ها مشکل سرمایه اولیه برای شروع کسب و کار خودشان را دارند. دکتر کاویانی در این جلسه روش هایی را به شما آموزش می دهند که بتوانید سرمایه اولیه شروع کسب و کارتان را فراهم کنید.

جلسه ۷ – چطور در ۲سال به یک میلیارد درآمد برسانیم؟
خیلی ها یک عمر کار می کنند و هیچوقت ثروتمند نمی شوند. اما ما به شما آموزش می دهیم که بتوانید در ۲ سال به یک میلیارد درآمد برسید! این روش ها کاملا کاربردی و عملی هستند.

 منبع: khodsakhte.ir