تور مالزی ، کشور مالزی یکی از ثروتمند ترین کشور های جنوب شرق آسیاست. کشوری که دارای جاذبه های گردشگری طبیعی زیادی است. مالزی ، کشوری که هزینه مسافرت برای گردشگران آن کم و مناسب است. آنچه که باید راجع به مالزی بدانید:.

 

تاریخ مالزی
کشور مالزی ، کشوری با حکومت پادشاهی مشروطه است.

منابع طبیعی مالزی

مالزی در نواحی خود از لحاظ منابع طبیعی از جایگاه خوبی برخور دار است.از لحاظ کشاوزی اولین کشوری است که صادر کننده پلاستیک طبیعی و کائوچو ،خرمای روغنی است .همراه این محصولات کشاورزی الوار های بریده شده درختان کاکائو آناناس ،فلفل سیاه را هم صادر می کند.

دین مالزی

مالزی یک جامعه چند دینی است اما دین رسمی این کشوراسلام است. نام دین های رواج یافته در مالزی 1.اسلام ،2.بودائیسم،3.مسیحیت ،هندوئیسم است اما 60 درصد مردم مالزی مسلمان هستند که این 60 درصد اکثرنشان اهل تشیع هستند و مذهب سنی دارند تقریبا 20 درصد مردم بودائی هستند به همین دلیل تعدادمعابد زیادی را در آنجا مشاهده می کنید 
از مهم ترین مساجد مالزی می توان به مسجد صورتی در پوتراجایاو،مسجد ظهیر،مسجد ملی مالزی اشاره کرد.

زبان مردم مالزی

زبان مردم مالزی مالایی می باشد اما اصلا نگران ارتباط خود با مردم آنجا نباشید چرا که زبان انگلیسی هم به صورت وسیع مورد استفاده قرار می گیرد و در مدارس خود به طور تخصصی دانش آموزان خود اموزش می دهند.

ساعت مالزی

ساعت رسمی مالزی 4 ساعت و نیم از تهران جلوتراست. 

فرودگاه های مالزی
 
اصلی ترین و مدرن ترین فرودگاه مالزی،فرودگاه بین المللی است که در کوالالامپور است.همچنین در لنکاوی و پنانگ هم شاهد فرودگاه های بین المللی مالزی هستید .بعد از فرودگاه کوالالامپور ،فرودگاه پنانگ پر رفت وآمدترین فرودگاه مالزی محسبوب می شود. تور مالزی، به دلیل صرفه جویی در هزینه هایتان بسیار مقرون به صرفه خواهد بود همچنین با داشتن لیدر می توانید با آگاهی کامل و بدون هیچ ابهامی، سفر پر هیجان و جذابی داشته باشید. در ضمن لنکاوی، یکی دیگر از شهرهای زیبا و گردشگری مالزی می باشد که می توانید از تور مالزی لنکاوی نیز بهره جویید. 

زمان سفر به مالزی
 
شما می توانید کل طول سال به این کشور زیبا و پرتمدن سفر کنید اما باید بهترین زمان سفر تور مالزی بهار 98 درنظر گرفت.بعد از زمستان سرد برای لذت بردن از تفریح های دریایی و جاذبه های گردشگری زیبا و خاص مالزی با استفاده از تور مالزی  لذت ببرید.
 
هتل های مالزی
 
کوالالامپور شهری زیبا با شب های رنگارنگ و منحصر به فرد ،از نظر وجود مراکز اقامتی درمالزی است.که این هتل ها از دیرباز تا کنون پیشرفت های چشم گیری در نوع خدمات رسانی ،امکانات ،کرده اند. قصد ما این است که اسامی چندتا از هتل های کوالالامپور را بیاوریم تا شما سفری راحت را تحربه کنید 

هتل رنسانس کوالالامپور ،هتل اینتر کوالالامپور،هتل نووتل، هتل سانی، هتل ارنا هستند.  

 تور لحظه آخری مالزی

شما می توانید با تور لحظه آخری بهار 98 همراه شوید و از طبیعت شگفت انگیزو خارق العاده مالزی لذت ببرید و همچنین از ارزان ترین تور مالزی آگاه شوید و از آن بهره جویید. 

سخن آخر

همانطور که مدانید کشور مالزی همانند کشور ارمنستان ویزا نمی خواهد شما می توانید با پاسپورت و شناستامه و کارت ملی خود به این کشور سفر کنید
منبع: (توتک سفر) tootaksafar