هدف سایت تک تایمز ایرانی چیست؟ امروزه با رشد جهش وار علم در ایران و جهان، اخبار دنیای فناوری همه روزه در ابعاد وسیعی توسط خبرگزاری های داخلی و خارجی منتشر میشود و چنانچه علاقه مندان به دنیای فناوری و علم بخواهند در جریان تمام این اخبار قرار بگیرند میبایست همه روزه به تمامی وبسایت های فعال در زمینه فناوری اطلاعات سر بزنند تا موضوعات مورد علاقه خود را پیگیری کنند. 


در زندگی ماشینی مدرن که سرعت حرف اول را میزند، سرکشی به تمامی وبسایت های خبری دنیای فناوری و کنکاش در لابلای خبرها، بسیار وقت گیر و کلافه کننده است. بتازگی وبسایتی با نام سایت اخبار فناوری تک تایمز تاسیس شده است که مجهز به قوی ترین موتور جستجوی خبری میباشد که در نوع خود بی نظیر است. موتور جستجوی خبری زیادی در وب فارسی وجود دارد اما تفاوت سایت تک تایمز این است که فقط در حوزه تخصصی فناوری فعالیت دارد تا بتواند محتوای خبری خود را با بالاترین کیفیت ممکن به دست علاقه مندان و عاشقان دنیای فناوری برساند. تنها کافیست به صفحه دنیای فناوری تک تایمز مراجعه کنید.

یکی از ویژگی های تک تایمز این است که احترام و ارزش بالایی به حقوق مولفین قائل است و برخلاف بسیاری از سایت های موتور جستجوی خبری دیگر، ارزش خاصی برای حفظ حقوق مولفین قائل است. خبرهای منتشر شده در سایت خبری تک تایمز همراه با معرفی منبع خبر به شکل نام فارسی و نام لاتین وبسایت منبع خبری میباشد تا دوست داران دنیای فناوری با اطمینان و اعتماد کامل به مطالعه خبرها بپردازند. مجله اخبار تک تایمز مسئولیتی در قبال صحت و سقم محتوای خبری ندارد و صرفا بازتاب دهنده اخبار دنیای فناوری از منابع معتبر فارسی زبان میباشد. چرا که هدف سایت خبری تک تایمز گردآوری و جمع آوری خبرها از وبسایت های فعال حوزه فناوری اطلاعات و بازنشر آنها به مخاطبین دنیای فناوری میباشد.

تک تایمز اغلب وبسایت های خبری قدرتمند در زمینه دنیای فناوری اطلاعات را تحت پوشش خود قرار دارد تا علاقه مندان از هیچ خبری جا نمانند. محتوای خبری خبرگزاری اخبار تکنولوژی تک نیوز ، زومیت، دیجیاتو و ... همه روزه بصورت سریع و فوری در موتور جستجوی خبری تک تایمز بازتاب داده میشود تا علاقه مندان به دنیای علم و فناوری بتوانند با مراجعه به یک وبسایت، کلیه اخبار منتشر شده در وبسایت های مطرح ایرانی فعال در حوزه فناوری را مشاهده و به جدیدترین و تازه ترین خبرهای علم و تکنولوژی دسترسی فوری و سریع داشته باشند. سایت تک تایمز از طراحی کاربرپسندانه ایده آلی برخوردار است تا علاقه مندان بتوانند با آرامش و حس رضایت کافی به مطالعه خبرها از منابع مختلف فارسی زبان بپردازند.

منبع : تک تایمز