چکیده : سمعک Oticon در Oticon، مردم برای اولین بار می آیند این بیش از یک تلنگر است - یادآوری این است که شنو... با عنوان : ویزگی های سمعک اتیکن بخوانید :

سمعک Oticon
در Oticon، مردم برای اولین بار می آیند این بیش از یک تلنگر است - یادآوری این است که شنوایی برای کیفیت زندگی مهم است. از آنجا که شنیدن و ارتباط دادن برای اتصال به عنوان افراد بسیار مهم است، Oticon بر تکنولوژی نوآورانه و پیشرفته تمرکز می کند تا به شما کمک کند تا بیشترین استفاده از روابط خود را انجام دهید. Oticon انواع وسیعی از محصولات بهداشت شنوا را شامل می شود، از جمله سمعک های پیشرفته.

سمعک ساخته شده توسط Oticon
Oticon مدل های سمعک کامل را در تمام اندازه ها و قیمت ها تولید می کند. آخرین مدل آنها اپن نامیده می شود و تا بهار 2017 در سه سطح موجود است: Opn 1 (Premium و Full featured)، Opn 2 و Opn 3. این سطوح، مزایای Opn را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد . سمعک Opn برای کاهش سر و صدا در اطراف مصرف کننده طراحی شده است تا راحتی را افزایش داده و توانایی طبیعی مغز را برای انتخاب سیگنال های گفتاری افزایش دهد. سمعکOpn در حال حاضر در یک سبک بی نظیر، مینی گیر گیرنده در گوش (RITE)، مینی RITE با T-coil و BTE برای خسارات شنوایی شدید به عمق در دسترس است. دیگر مدل های فعلی تولید شده توسط Oticon عبارتند از Alta2، Nera2 و Ria2.

تفاوت مدل های سمعک
Oticon به طور کلی مدل های شنوایی خود را به سطوح تکنولوژی سازماندهی می کند تا متناسب با نیازهای زندگی هر بیمار باشد. اکثر تکنولوژی ها در مجموعه گسترده ای از سبک ها و رنگ های شنوایی استفاده می شود.

سمعک "حق بیمه" بالا ترین خط، با بهترین تکنولوژی و نوآوری های اخیر است. به عنوان مثال، سمعک Opn بر روی یک تراشه جدید ساخته می شود که بسیار موثر است. این سمعک ها همچنین به طور مستقیم به تلفن های همراه (ساخته شده برای آی فون) و ارتباط با سایر دستگاه های الکترونیکی از طریق شبکه های نوآورانه این است که (IFTTT)، به طور مستقیم پخش می شوند. این برنامه به کاربران اجازه می دهد تا ادوات سمعک را با برنامه های کاربردی که می توانند کارهای خود را در خانه، در محل کار و رفتن انجام دهد، ادغام کند. سمعک در سطح حقوقی به ویژه برای افرادی که در محیط های مختلف شنوایی مختلف در طول روز در معرض دید قرار دارند، برای لذت بردن از مکالمه پر جنب و جوش با گروه های افراد در مکان های پر سر و صدا استفاده می شود. این سمعک ها برای کسانی که نیازهای دینامیک خود را به بهترین تکنولوژی نیاز دارند، مناسب است.
"بهترین" سمعک ها دارای ویژگی هایی هستند که نیازهای اکثر بیماران مبتلا به شیوه زندگی فعال و یا تنظیمات کم شنوایی را به چالش می کشد. به عنوان مثال، Alta2 دارای بیشترین توانایی برای تنظیم میزان صدا در فرکانس های مختلف است. این سمعک ها می توانند بیشتر از هر محیط شنیداری را اداره کنند و برای کسانی که از صحبت های آرام و تعامل گروه های پویا لذت می برند مناسب است.
سمعک "بهتر" برای افرادی که فعالیت کمتری دارند، نیازهای ارتباطی کمتری دارند یا از دست دادن شنوایی راحت تر به نظر می رسد. به عنوان مثال، Nera2 دارای باند باریک فرکانس است که می تواند در سطوح مختلف پیکربندی شود.
شنوایی "خوب" اساسی ترین تکنولوژی است. Ria2 برای کسی که بسیار فعال نیست (و نمیخواهد فعالتر باشد) مناسبتر است و همچنین دارای افت شنوایی است که راحتتر است. این سمعک ها برای کسانی که نیازمندی های ارتباطی اولیه را دارند از جمله تنظیمات آرام، تماشای تلویزیون و داشتن مکالمه های یک به یک بیشتر است.
حق بیمه، بهترین، بهتر و مناسب با قیمت سمعک ها مطابقت دارد. سمعکها با بیشترین ویژگی ها دارای بالاترین قیمت هستند.

ویژگی وزوز سمعک Oticon است
مدلهای Alta2، Nera2 یا Ria2 ممکن است ارتقا داده شود تا ویژگی وزوز گوش را شامل شود که شامل صداهای ملایم اویایی است که به کاربران کمک می کند تا صداهای زنگ خود را بهتر مدیریت کنند. این ارتقاء با افزودن نام مدل با "Pro Ti" (به عنوان مثال، "Alta2 Pro Ti") نشان داده می شود. این سازگار با فلسفه شخصی سازی Oticon است؛ این شرکت تلاش می کند تا انعطاف پذیری را برای پزشک فراهم کند تا بیمار را با تکنولوژی و ویژگی های مناسب برای شیوه زندگی و نیازهای شنوایی خاص مناسب سازد.

 با ارائه دهنده خود در رابطه با سیاست خود بررسی کنید.
برای خرید سمعک مطالعه بیشتری انجام دهید و یا به کلینیک های شنوایی بروید تا بتوانید با 

قیمت سمعک ها ی اتیکن با توجه به تکنولوژی انها تغییر میکند . یعنی سمعک های بروز تر و با تکنولوژی بالاتر قیمت بالاتری نسبت به سمعک های قدیمی تر دارند.

شما میتوانید سمعک ارزان و با کیفیتی که در نظر دارید را از مجموعه سمعک بهار تهیه کنید .

 اکثر برنامه های دارای شماره تلفن رایگان برای خدمات اعضای ذکر شده در کارت بیمه هستند. هنگامی که ارائه شده، پوشش 
بیمه برای سمعک ها می تواند به شکل های مختلفی باشد، از پوشش دادن مشاوره اولیه با متخصص 
مراقبت های شنوایی برای پوشش دادن درصد مشخصی از هزینه های تمام  قیمت سمعک
 و یا برای خرید قسطی سمعک اقدام نمایید .

منبع : " samakbahar.com"

اینستاگرام : " samakbahar @"