آیا می خواهید یک کار است که می تواند شما را به بالای آسمان خراش ها و یا خارج از دریا در حال کار بر روی یک دستگاه نفت در دریایی؟ تبدیل به یک جوشکار جوشکاری می تواند کارگران را در هر کجا که می خواهند، به عنوان یک حرفه ای که تقاضای بالا در ایالات متحده و در سراسر جهان است.


به گفته انجمن جوشکاری آمریکایی، صنعت تا سال 2020 کوتاهتر از 200،000 جوشکار خواهد بود. این تعداد پیش بینی می شود که رشد کند، به این معنی است که با آموزش و تجربه مناسب، جوشکاران می توانند انتظار داشته باشند که شغلی را که مناسب آنها است، پیدا کنند.



ناتان Swink عکس - WorkingNation


ستاره ویدیوی ما، ناتان سوینک، مدیر عامل شرکت Swink's Welding and Fabrication Inc. است. ناتان جوشکاری را هنگام 13 سالگی آغاز کرد و در حال حاضر در سن 22 سالگی، شرکتی با هفت کارمند جوشکار تمام وقت دارد. او موفق به تبدیل سرگرمی خود به یک کار تمام وقت شده است.


برای اینکه سفر خود را در جوشکاری آغاز کنید، زمان زیادی برای بررسی تجارت، به ویژه گواهینامه AWS، وقت بگذارید. جواهرسازان ممکن است انتظار داشته باشند که 20 دلار در ساعت به دست آورند. با کار تخصصی تر، مانند جوشکاری زیر آب، جوشکاران می توانند تا سالانه 80،000 دلار هزینه کنند.


در اینجا چهار مرحله برای تبدیل شدن به جوشکار می شود:


درک تجارت جوش

جوش یک کار فیزیکی چالش برانگیز است. این نیاز به تعهد به کار سخت، احترام به ایمنی، توجه به جزئیات و مهارت های دقیق دارد. قبل از شروع سفر تصمیم بگیرید که آیا این استانداردها مناسب شما هستند.


تجربه درست را بدست آورید

راه های زیادی برای به دست آوردن تجربه به عنوان یک جوش وجود دارد. یک خیابان از طریق اتحادیه جوشکاری محلی شما است. برای کسب اطالعات به اتحادیه محلی خود دسترسی پیدا کنید، اما برای هر یک از اتحادیه ها برای ارائه یک دوره، مشترک است. بعضی از کارفرمایان آموزش کارآموزی را برای افرادی که تجربه جوشکاری قبلی ندارند، ارائه می دهند. آموزش نیز از طریق کالج های ارتش یا جامعه در دسترس است.

پیدا کردن جایی که میخواهید جوش بخورید

یکی از چیزهای زیبا در زمینه جوشکاری این است که صنایع مختلف را پوشش می دهد. جوشکاران می توانند در ساخت و ساز، زیرساخت ها، تولید، هدف کلی، خودرو، زیر آب و هنرهای خلاقانه کار کنند. شما تصمیم می گیرید که کدام صنعت بهترین است برای شما!


گواهینامه های ایمن

همه صنایع جوشکاری نیاز به گواهینامه ندارند با این حال، مفید است که بدون توجه به یک. انجمن جوشکاری آمریکایی برنامه Cered Welder ارائه می دهد که امتحان گواهینامه را برای 75 دلار فراهم می کند. مهم است که کشف صنعت مورد علاقه خود برای تعیین اینکه آیا گواهی لازم است.


دو چیز دیگر در مورد جوشکاری: صنعت به طور معمول یک میدان غالب مردانه است. اما با کمبود جوشکار، تلاش های زیادی برای جذب زنان به صنعت وجود دارد. این داستان اقیانوس اطلس را در مورد "زنانی که جوش" بخوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کار خود برای به دست آوردن عدالت جنسیتی برای جوشکاری مطالعه کنید.